Мотоцикли

Honda го претстави CBR1000RR 2017 на „EICMA“

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

Следете нè на:

 

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

EICMA 2016 2

Како што можевме и да очекуваме, основниот модел на Honda CBR1000RR користи суспензија и сопирачки со пониски спецификации отколку SP моделот. Но за среќа, ги задржи сите други подобрувања во однос на моторот, шасијата и електрониката. Меѓу нив се вклучени и титаниумскиот резервоар, внатрешните модификации на моторот и новите бандаши. Honda CBR1000RR 2017 има 190 коњски сили и тежина од 195 килограми.

Во однос на промените, мотоциклот има 43mm, BPF, Showa вилушка напред, а предните сопирачките користат четири клипни „Tokico“ дискови.

Како што веќе видовме и кај моделите SP и SP2, основниот модел на Honda CBR1000RR ќе има радијални сопирачки како и пет-оскино IMU кое ќе помогне во контролата на тракцијата.

Употребата на ABS сопирачките ќе зависи од возачот, а Honda им остава можност на возачите од Америка доколку сакаат да не ги употребуваат, додека пак моделите за пазарот во Европа ќе бидат со задолителен ABS. Мотоциклот има опција и да се додаде и „quickshifter“.

Се уште не се знае која ќе биде неговата цена на пазарот во Македонија. Очекувајте наскоро дополнителни информации.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!