Мотоцикли

Honda го претстави CBR1000RR 2017 на „EICMA“

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

Следете нè на:

 

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

EICMA 2016 2

Како што можевме и да очекуваме, основниот модел на Honda CBR1000RR користи суспензија и сопирачки со пониски спецификации отколку SP моделот. Но за среќа, ги задржи сите други подобрувања во однос на моторот, шасијата и електрониката. Меѓу нив се вклучени и титаниумскиот резервоар, внатрешните модификации на моторот и новите бандаши. Honda CBR1000RR 2017 има 190 коњски сили и тежина од 195 килограми.

Во однос на промените, мотоциклот има 43mm, BPF, Showa вилушка напред, а предните сопирачките користат четири клипни „Tokico“ дискови.

Како што веќе видовме и кај моделите SP и SP2, основниот модел на Honda CBR1000RR ќе има радијални сопирачки како и пет-оскино IMU кое ќе помогне во контролата на тракцијата.

Употребата на ABS сопирачките ќе зависи од возачот, а Honda им остава можност на возачите од Америка доколку сакаат да не ги употребуваат, додека пак моделите за пазарот во Европа ќе бидат со задолителен ABS. Мотоциклот има опција и да се додаде и „quickshifter“.

Се уште не се знае која ќе биде неговата цена на пазарот во Македонија. Очекувајте наскоро дополнителни информации.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!