Мотоцикли

Honda го претстави CBR1000RR 2017 на „EICMA“

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

Следете нè на:

 

На INTERMOT шоуто кое се оддржа во Келн, Германја, Honda ни ги претстави премиум и хомологациските модели, а на мото шоуто EICMA, конечно можевме да го видиме основниот модел на Honda CBR1000RR.

EICMA 2016 2

Како што можевме и да очекуваме, основниот модел на Honda CBR1000RR користи суспензија и сопирачки со пониски спецификации отколку SP моделот. Но за среќа, ги задржи сите други подобрувања во однос на моторот, шасијата и електрониката. Меѓу нив се вклучени и титаниумскиот резервоар, внатрешните модификации на моторот и новите бандаши. Honda CBR1000RR 2017 има 190 коњски сили и тежина од 195 килограми.

Во однос на промените, мотоциклот има 43mm, BPF, Showa вилушка напред, а предните сопирачките користат четири клипни „Tokico“ дискови.

Како што веќе видовме и кај моделите SP и SP2, основниот модел на Honda CBR1000RR ќе има радијални сопирачки како и пет-оскино IMU кое ќе помогне во контролата на тракцијата.

Употребата на ABS сопирачките ќе зависи од возачот, а Honda им остава можност на возачите од Америка доколку сакаат да не ги употребуваат, додека пак моделите за пазарот во Европа ќе бидат со задолителен ABS. Мотоциклот има опција и да се додаде и „quickshifter“.

Се уште не се знае која ќе биде неговата цена на пазарот во Македонија. Очекувајте наскоро дополнителни информации.

comments

Би можело да ве интересира

Брачен пар од Македонија во март, тргнува на пат да го заобиколи светот со мотоцикл за да ја прегрне планетата. Да, симболично да ја прегрне планетата заобикуловајќи ја со споделување искрени прегратки.

Хонда активно продолува со пред промоција на новите модели кои со нетрпение ги очекуваме на мото саемот во Милано на кој ќе присуствуваме.

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Откако повторно излета на мократа патека во Јапонија, Роси призна дека мотоциклот има сериозен проблем кога настапува на влажни услови и дека мора да почнат да се подготвуваат за следната година.

Италијанскиот возач успеа да го победи Маркез во последниот круг и сега заостанува само 11 поени зад Шпанецот на три трки до крајот на сезоната.

Во моментов најлошо чуваната тајна во мото индустријата е онаа дека Honda за две недели ќе го претстави моделот Gold Wing.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!