Мотоцикли

Хибридот на BMW со погон на две тркала е вистински

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Следете нè на:

 

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Се уште не се знае дали тоа беше случајно или намерно, но само неколку дена пред BMW да го даде лажното соопштение, се појави патент насловен како „Мотоцикл кој има електрично придвижувано предно тркало.“ А кој е сопственикот на овој патент? Секако, BMW.

bmw hybrid

Би било неверојатно една компанија од рангот на BMW да поднесе ваква апликација за патент само поради шега. Сепак патентот е многу сличен на измислениот R1200GS xDrive. Додека кај лажното соопштение пишуваше дека мотоциклот користи „wheel-hub e-Drive“ систем кој функционира и како електричен мотор и како генератор, кај патентот пишува „интегрирано на предното тркало кое се состои од електричен мотор.“

Самата идеја е едноставна и многу слична со онаа која беше објавена во соопштението. Мотоциклот го задржува класичниот мотор кој го придвижува задното тркало. Но кога задното тркало ќе ја загуби тракцијата, наместо да се активира системот за контрола на тракција, го активира системот на предното тркало со помош на електричниот мотор. Според патентот, големите мотоцикли како што е R1200GS би биле идеални за овој систем.

Вреди да се напомене дека веќе постои хибриден R1200GS. Тоа е прототипот X2 направен од страна на Wunderlich кои пак имаат блиска соработка со BMW. Претставен само неколку дена пред да биде поднесен патентот, X2 го користи истиот систем кој е опишан во документот на BMW.

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!