Мотоцикли

Хибридот на BMW со погон на две тркала е вистински

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Следете нè на:

 

На денот на шегата BMW изненади многумина со едно лажно соопштение преку кое го претстави xDrive Hybrid R1200GS, кој има електрично придвижувано предно тркало. Секако дека нема таков мотоцикл но се чини дека нешто многу слично на него наскоро може да се најде во производство.

Се уште не се знае дали тоа беше случајно или намерно, но само неколку дена пред BMW да го даде лажното соопштение, се појави патент насловен како „Мотоцикл кој има електрично придвижувано предно тркало.“ А кој е сопственикот на овој патент? Секако, BMW.

bmw hybrid

Би било неверојатно една компанија од рангот на BMW да поднесе ваква апликација за патент само поради шега. Сепак патентот е многу сличен на измислениот R1200GS xDrive. Додека кај лажното соопштение пишуваше дека мотоциклот користи „wheel-hub e-Drive“ систем кој функционира и како електричен мотор и како генератор, кај патентот пишува „интегрирано на предното тркало кое се состои од електричен мотор.“

Самата идеја е едноставна и многу слична со онаа која беше објавена во соопштението. Мотоциклот го задржува класичниот мотор кој го придвижува задното тркало. Но кога задното тркало ќе ја загуби тракцијата, наместо да се активира системот за контрола на тракција, го активира системот на предното тркало со помош на електричниот мотор. Според патентот, големите мотоцикли како што е R1200GS би биле идеални за овој систем.

Вреди да се напомене дека веќе постои хибриден R1200GS. Тоа е прототипот X2 направен од страна на Wunderlich кои пак имаат блиска соработка со BMW. Претставен само неколку дена пред да биде поднесен патентот, X2 го користи истиот систем кој е опишан во документот на BMW.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!