Мотоцикли

Големи промени ни пристигнуваат кај 2019 Husqvarna FS 450

Иако можеби немаме радикална промена на победничката супермото платформа на Husqvarna, денеска само што дебитираше 2019 Husqvarna FS 450 и тој ни доаѓа со импресивна листа на измени.

Следете нè на:

 

Изграден врз основа на новата мотокрос линија на компанијата, 2019 Husqvarna FS 450 има промена на главата на цилиндарот, по ригидна шасија како и голем број на други суптилни промени кои ја намалуваат тежината на мотоциклот. Сите овие промени се направени со цел да се креира најдобриот фабрички супермото на пазарот.

2019 Husqvarna FS 450 05

Со цел да се разликува од претходните FS модели, новата верзија има сина рамка. Задната под-рамка исто така е променета и сега е за 200 грама полесна. Исто така, 2019 Husqvarna FC 450 има и нова глава на цилиндарот која е за половина килограм полесна отколку кај моделот за 2018 година. Моќноста на мотоциклот останува на 63 коњски сили додека пак целиот мотор тежи 27 килограми.

2019 Husqvarna FS 450 04

Suter slipper кумплугот како и Magura хидрауличниот главен цилиндер остануваат дел од овој супермото пакет.

Иста е и суспензијата, а моделот за 2019 година добива WP AER 48mm вилишка со променети сетинзи за новата шасија. Задниот амортизер, WP DCC, исто така е променет со нов клип како и со нови сетинзи од фабриката.

2019 Husqvarna FS 450 06

Alpina тркалата исто така остануваат стандарден дел, а предното тркало има 16.5 инчи. Опремен е со Bridgestone R420 гуми - 125/80 R420 и 165/65 R420. Од компанијата велат дека кога е празен, мотоциклот тежи само 102 килограми.

Мотоциклот има контрола за старт како и контрола на тракцијата, а од Husqvarna велат дека е променета и електрониката на овие системи. Меѓу другите промени кај овој мотоцикл се:

- Променет рам

- Должината на лежиштето за прицврстување на ланецот е зголемено за 5 мм

- Промена на резервоарот за гориво

- Нов кабел за гаста за полесно оддржување

- Подобрен систем за ладење

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!