20
Чет, Јул
Мотоцикли

Ѕвер со 250кс: Aprilia RSV4 R FW-GP

Сега можете да ја нарачате и Aprilia RSV4 R FW-GP која што доаѓа заедно со пневматски вентили, фабричка поддршка и гаранција дека има 250 коњски сили.

Следете нè на:

 

Пред две години Aprilia ја започна својата „Factory Works“ програма преку која може да се нарача професионалната верзија на популарната Aprilia RSV4 RR. Достапни се Суперсток и Супербајк машните, а оние кои имаат подлабоки џебови, можат да ја нарачаат и Aprilia RSV4 R-FW Мизано верзијата.

Aprilia RSV4 R FW GP Aprilia Racing Factory Works 01

Со текот на времето програмата напредуваше и ја збогати својата понуда. Сега можете да ја нарачате и Aprilia RSV4 R FW-GP која што доаѓа заедно со пневматски вентили, фабричка поддршка и гаранција дека има 250 коњски сили.

За да ја направат Aprilia RSV4 R FW-GP, Италијанската компанија ја зеде машината од Светскиот Супербајк шампионат и го промени моторот. Оние кои ќе го купат овој мотоцикл ќе имаат можност и да се сретнат со фабричките инжињери кои ќе им го објаснат секој детал на машината. Лицето кое планира да го купи овој мотоцикк ќе има можност и да го следи целиот процес на неговото производство.

Aprilia RSV4 R FW GP Aprilia Racing Factory Works 04

Aprilia исто така нуди и голема подршка после продажбата, нудејќи им можност на купувачите да поминат еден ден на тркачката патека на тимот со цел да ја прилагодат машината на своите потреби. Нивните инжињери ќе бидат достапни секој пат кога ќе се појавите на патеката.

Во случај да не барате машина која ги има спецификациите на MotoGP, Aprilia нуди уште неколку други пакети:

Aprilia RSV4 R FW-SSTK1

Модел кој има Öhlins суспензија.

Стандарден електронски систем кој има ултра лесна литиумска батерија.

ECU репрограмирана во тркачка верзија како и контрола на моторот.

Оптимизиран систем за сопирање кој нема ABS.

Полесен мотор кој нема термостат и има поедноставен систем за ладење. Издувен вентил од Акраповиќ и комплетна оптимизација на моторот.

Aprilia RSV4 R FW GP Aprilia Racing Factory Works 05

Aprilia RSV4 R FW-SSTK2

Модел кој има Öhlins суспензија.

Тркачки електричен систем и литиумска батерија.

APX2 ECU кој е направен од страна на Aprilia. ECU го вклучува и системот за собирање на податоци. Имате можност истовремено да ги користите и оригиналниот и додатниот сензор.

Издувен вентил од Акраповиќ.

Максимум може да достигне 204 коњски сили.

Aprilia RSV4 R FW GP Aprilia Racing Factory Works 06

Aprilia RSV4 R-FW SBK

Модел кој има Öhlins суспензија.

Тркачки електричен систем и литиумска батерија.

APX2 ECU направен од страна на Arpiia со вклучен GPS модул. ECU го вклучува и системот за собирање на податоци а како опција ги имате и сензорите за телеметрија.

Специјален Aprilia Racing панел.

Електронски менувач на брзини.

Максималната моќност достигнува 215 коњски сили.

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!