22
Саб, Јул
Мотоцикли

Ducati Monster 1200 2014

 

Дукати го искористи традиционалниот прес за претставување на нови модели пред почетокот на „EICMA“ да ни го покаже и новиот ѕвер, Monster 1200.

Следете нè на:

 

monster-1Ducati Monster 1200 2014

Дукати го искористи традиционалниот прес за претставување на нови модели пред почетокот на „EICMA“ да ни го покаже и новиот ѕвер, Monster 1200.

За Дукати моделот Monster има огромна важност, тоа е моторот кој е во срцата на сите вработени во Дукати, според зборовите на Клаудио Доменикали, извршниот директор на компанијата. Имавме ексклузивна можност да присуствуваме на презентацијата на новиот Monster 1200 во Милано, еден ден пред неговата промоција на саемот „EICMA“.

Новиот Monster ќе биде достапен во две верзии, Monster 1200 и „S“ верзија која е значително подобра од „обичната“. Агрегатот на новиот модел е наречен „Testastretta 11° DS“ има зафатнина од 1198цц и развива 135кс, додека пак „Ѕ“ моделот развива 145кс. Двата модела од фабрика доаѓаат со стандарден „ABS“ систем и контрола на тракцијата, а електрониката е на тоа ниво што можете да одберете помеѓу неверојатни 8 нивоа на контрола на тракција, 3 нивоа на „ABS“ и 3 нивоа на „Ride-by-wire“.

monster-2Клаудио Доменикали го претставува новиот Monster

Новиот модел доаѓа со нова шасија и нов дизајн за кој нај заслужен е главниот дизајнер на „Volkswagen“ групацијата, Валтер де Силва. Соработката на Дукати со Ауди се покажа на дело, а суптилниот но моќен дизајн на новиот Monster е плод на оваа соработка. Шефот на инженерите беше поканет на бината од страна на Доменикали и на прашањето што најмногу го импресионирало кај новиот модел одговори -„Освен електрониката која е на завидно ниво, мене посебен впечаток ми остави позицијата за возење која е драстично подобрена во однос на претходниот модел. Впрочем пред финалниот производ имавме два други модели кои беа готови за презентација, но не бевме задоволни, сакавме совршенство, па почнувавме од почеток и затоа денеска пред вас е најдобрио Monster до сега“.

monster-3

Двата модела нудат суспензија која може да се подеси според потребите на возачот, но „S“ верзијата е опремена со 48мм Охлинс вилушки и заден Охлинс амортизер, кај овој модел стандардна опрема се и Брембо сопирачките истите кои се користат и кај врвниот Панигале.

Рамот традиционално е челичен, иако видливо е потенок од рамот на претходниот „Monster“, според видеото кое го видовме има далеку подобри перформанси заради материјалите од кои е изработен. Новиот модел се одликува и со седиште кое е подесиво по висина, фелни од лесни легури и моно вилушка, сето ова комбинирано во еден мотор е нешто што заслужува да му се посвети внимание.

monster-4

Цената за Македонија сеуште не е позната, а техничките карактеристики ќе ги објавиме по нашето враќање од саемот „EICMA“ во Милано, кој имаме прилика да го посетиме благодарение на нашата соработка со Динамикс.

 

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!