Мотоцикли

Aprilia Caponord 1200 2013

motori caponord-2013-2На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

Следете нè на:

 

piaggio-eicma-24

На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

За новиот модел е карактеристично големото и конфорно седиште, зголемен резервоар кој собира 24 литри бензин и еден тон електроника која треба да им помогне на возачите. Всушност идејата е да се добие Дорсодуро кое ќе биде лесно и забавно за секојдневно возење. На Капонорд како стандардна опрема доаѓа полу-активна суспензија, контрола на пролизгување, ABS и круз контрола. 

piaggio-eicma-22

Промените во агрегатот се минимални, Капонорд развива 126кс и има незначително зголемена моќност, но има подобрување во работата на самиот мотор при низок вртежен момент. Управливост воопшто не е ставен под знак прашање имајќи во предвид со колку електроника доаѓа од фабрика, па Капонорд ќе биде еден од оние мотори кои иако имаат зафатнина од 1200цц, можат лесно да бидат втор мотор за секој возач.

caponord-2013-2

Во техничката спецификација нема информации за тежината на моторот, но доколку се знае дека претходно се шпекулираше со тежина од 200-210кг за сув мотор, додадете го на тоа новиот зголемен резервоар, целата туринг опрема и доаѓате до тежина од околу 250кг што и не е така поволно за мотор на кој му се важни перформансите.

caponord-2013-1

Зошто велиме дека се работи за мотор на кој му се важни перформансите? Капонорд доаѓа опремен со лесни алуминиумски тркала кои се монтираат на RSV4 R (дури ни Aprilia Tuono не доаѓа со нив),  кочниците се составени од дискови со радиус од 320мм (Супербајк спецификација) и Брембо плочки. Суспензијата е целосно подеслива, а полу-активна бидејќи се приспособува на условите на патот, во зависност од дупките и начинот на возење. Туринг опремата предвидува алтернатор со јачина од 690в, визир кој се подесува по висина, појачан заден дел од рамот (заради куферите) и зголеми брзини на менувачот.

Цената за основната верзија на Aprilia Caponord 1200 во Динамикс изнесува 11.500 евра, 11.900 евра е верзијата со електроника на визир и ABS, а туринг верзијата чини 13.000 евра.

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!