27
Чет, Апр
MK мотоциклисти на меѓународни трки

Промени во правилникот за ИЕ шампионат во брзински мотоциклизам

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Следете нè на:

 

306535 4129725092156 883844115 nСугарев (#33) ќе има прилика да ги продолжи трките во класата до 125цм3

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Според новите правила во класата до 125цм3 (SP Junior) од сега ќе може да се натпреваруваат возачи до 21 година, за разлика од сегашниот правилник според кој настап во оваа класа имаа возачи со возраст до 18 години. Заради оваа причина нашиот успешен тркач Марин Сугарев од Велес беше приморан да ја стави кариерата на пауза.

Објаснувањето од БМУ е дека возачите со навршени 18 години се премногу млади и неискусни за да ги заменат мотоциклите од 125цм3 со оние од 600цм3. Тука се и трошоците кои возачите и тимовите ги прават за релативно краток период, а со новиот правилник секој возач ќе ја продолжи кариерата додека да наполни 21 година. Се надеваме дека Сугарев ќе има можност повторно да ги покаже своите квалитети и со тоа да и донесе на Македонија нови бодови од Источно Европското првенство.

Втората промена во правилникот се однесува на досегашната обврска за промена на класата од SBKS во SuperStock за првите тројца во шампионатот. Досегашниот правилник ги обврзуваше првите тројца во класата сериски супербајк SBKS да преминат во посилната класа SuperStock 1000, а од сега возачите самите ќе одлучуваат дали ќе сакаат да преминат во посилната класа.

Ова е направено со цел да се намалат трошоците за трките, но истовремено и за да се избегне ситуација во која шампионот во една класа би престанал со трки само затоа што нема доволно средства да го подготви својот мотор за посилната класа во која е обврзан да вози.

Новите правила се во интерес на возачите, и се надеваме дека БМУ во иднина ќе продолжи да ги брани интересите на оние за кои постои, тркачите.

 

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!