23
Нед, Јул
MK мотоциклисти на меѓународни трки

Промени во правилникот за ИЕ шампионат во брзински мотоциклизам

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Следете нè на:

 

306535 4129725092156 883844115 nСугарев (#33) ќе има прилика да ги продолжи трките во класата до 125цм3

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Според новите правила во класата до 125цм3 (SP Junior) од сега ќе може да се натпреваруваат возачи до 21 година, за разлика од сегашниот правилник според кој настап во оваа класа имаа возачи со возраст до 18 години. Заради оваа причина нашиот успешен тркач Марин Сугарев од Велес беше приморан да ја стави кариерата на пауза.

Објаснувањето од БМУ е дека возачите со навршени 18 години се премногу млади и неискусни за да ги заменат мотоциклите од 125цм3 со оние од 600цм3. Тука се и трошоците кои возачите и тимовите ги прават за релативно краток период, а со новиот правилник секој возач ќе ја продолжи кариерата додека да наполни 21 година. Се надеваме дека Сугарев ќе има можност повторно да ги покаже своите квалитети и со тоа да и донесе на Македонија нови бодови од Источно Европското првенство.

Втората промена во правилникот се однесува на досегашната обврска за промена на класата од SBKS во SuperStock за првите тројца во шампионатот. Досегашниот правилник ги обврзуваше првите тројца во класата сериски супербајк SBKS да преминат во посилната класа SuperStock 1000, а од сега возачите самите ќе одлучуваат дали ќе сакаат да преминат во посилната класа.

Ова е направено со цел да се намалат трошоците за трките, но истовремено и за да се избегне ситуација во која шампионот во една класа би престанал со трки само затоа што нема доволно средства да го подготви својот мотор за посилната класа во која е обврзан да вози.

Новите правила се во интерес на возачите, и се надеваме дека БМУ во иднина ќе продолжи да ги брани интересите на оние за кои постои, тркачите.

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!