MK мотоциклисти на меѓународни трки

Промени во правилникот за ИЕ шампионат во брзински мотоциклизам

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Следете нè на:

 

306535 4129725092156 883844115 nСугарев (#33) ќе има прилика да ги продолжи трките во класата до 125цм3

На последниот состанок на Балканската Мото Унија (БМУ) на која присуствуваа тројца претставници на МФМ беа презентирани промените во правилникот за Источно Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Според новите правила во класата до 125цм3 (SP Junior) од сега ќе може да се натпреваруваат возачи до 21 година, за разлика од сегашниот правилник според кој настап во оваа класа имаа возачи со возраст до 18 години. Заради оваа причина нашиот успешен тркач Марин Сугарев од Велес беше приморан да ја стави кариерата на пауза.

Објаснувањето од БМУ е дека возачите со навршени 18 години се премногу млади и неискусни за да ги заменат мотоциклите од 125цм3 со оние од 600цм3. Тука се и трошоците кои возачите и тимовите ги прават за релативно краток период, а со новиот правилник секој возач ќе ја продолжи кариерата додека да наполни 21 година. Се надеваме дека Сугарев ќе има можност повторно да ги покаже своите квалитети и со тоа да и донесе на Македонија нови бодови од Источно Европското првенство.

Втората промена во правилникот се однесува на досегашната обврска за промена на класата од SBKS во SuperStock за првите тројца во шампионатот. Досегашниот правилник ги обврзуваше првите тројца во класата сериски супербајк SBKS да преминат во посилната класа SuperStock 1000, а од сега возачите самите ќе одлучуваат дали ќе сакаат да преминат во посилната класа.

Ова е направено со цел да се намалат трошоците за трките, но истовремено и за да се избегне ситуација во која шампионот во една класа би престанал со трки само затоа што нема доволно средства да го подготви својот мотор за посилната класа во која е обврзан да вози.

Новите правила се во интерес на возачите, и се надеваме дека БМУ во иднина ќе продолжи да ги брани интересите на оние за кои постои, тркачите.

 

comments

Би можело да ве интересира

Yamaha и Tech3 објавија дека 2018 ќе биде последна година за нив како партнери во MotoGP Светскиот Шампионат

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!