20
Чет, Јул
MK мотоциклисти на меѓународни трки

Проблеми со моторот и само четврто место за Кико во Бугарија

Викендов на патеката Тројан во Бугарија се возеше осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос на кој Македонија имаше двајца претставници - Христијан Илиоски и Борче Костов.

Следете нè на:

 

Викендов на патеката Тројан во Бугарија се возеше осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос на кој Македонија имаше двајца претставници - Христијан Илиоски и Борче Костов.

kiko-borceХристијан Илиоски и Борче Костов успешно ја претставија Македонија на трката во Бугарија

Осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос која се возеше на патеката Тројан во Бугарија помина релативно успешно за нашите претставници. 

Во најсилната класа МХ1 Христијан Илиоски имаше проблеми со моторот, поточно проблеми со бандажот заради кој на крајот на двете трки забележа само четврто место иако на квалификациите и на тренинзите имаше најдобар резултат. Возењето на Кико како и до сега не беше проблем за неговиот успех туку немањето финансиски средства кои ќе можат да го следат неговиот талент. Доколку Кико имаше средства по првата трка да ја санира штетата на моторот ќе се вратеше со уште еден пехар од Источно Европскиот шампионат. На страна од тоа, ќе се доближеше повеќе до неговиот ривал Романецот Адријан Радута во генералниот пласман што ќе значеше и можност за борба за првата позиција.

Во ситуација во која Илиоски сам се финансира и резултатите се базираат само на неговиот неспорен талент и квалитет како возач, можеме да кажеме дека двете четврти места во Тројан се одличен резултат. Илиоски останува на втората позиција во генералниот пласман, а до крајот на шампионатот остануваат само уште три рунди (шест трки).

Нашиот втор претставник во класата МХ 3 и МХ Ветерани Борче Костов забележа две 11-ти места, кои му донесоа нови 20 бодови на неговото конто, па така во генералниот пласман со вкупно 216 бодови е недостижен за четвртиопласираниот во шампионатот. Преостанатите трки за Костов ќе служат за негов тренинг, а благодарение на успехот кој го забележа во досегашниот тек од шампионатот за Македонија веќе е обезбеден пехарот во оваа класа.

Следната трка се вози на патеката во Прилеп овој викенд, настапот на Костов е сигурен но она што е неизвесно е дали нашиот најдобар кросист ќе се појави на патеката. Илиоски треба да направи сервис на моторот и да набави нов бандаж, па останува да се надеваме дека нашите постојани пишувања за овој проблем ќе наидат на слух кај некој кој ќе помогне во моменти кога е нај тешко. 

 

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!