28
Сре, Јун
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Шлемовите се од кинеско потекло и имаат пластика што би се скршила и при најмал удар. Ова им го кажувам на сите мои муштерии, но речиси секој од нив го игнорира предупредувањето и купува евтин шлем од 300 денари само за да се оправда пред полицијата, вели Иван Т., продавач од скопската населба Волково

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Доколку планирате да го возите својот мотоцикл на пеколните температури, во продолжение ќе најдете неколку совети кои ќе ви помогнат да го направите возењето доволно добро да се нарече возење, а не мачење.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Прва работа што луѓето ја помислуваат кога временските услови ќе се влошат е „ова е гнасно време“ и затоа нема да се возам... но тоа не треба да е така. Очигледно тука не станува збор за снег и мраз, но возењето на мотор на влажно време може да биде повеќе едукативно отколку возење во суви временски услови.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Моторот е единствено превозно средство со свој погон, каде возачот и совозачот директно со своите сетила можат да уживаат во природата, но од друга страна и директно се изложени на сите природни непогоди. Обично сувото време со температура од некои 14-15 степени и нагоре, не претставува проблем за возење со мотор, но што под тие, па дури и минусни температури?

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Еден од моделите кој го има преживеано тој временски период и сеуште е број еден е Хонда Голд Винг, модел кој се произведува цели 36 години без никакво размислување за запирање на тој модел, е тоа е успех. Во изминатите 36 години Хонда со Голд Винг не го преживуваше тој период, туку беше лидер со секој свој модел карактеристичен по нешто ново и невообичаено.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

Пред повеќе од 30 години не постоеше ниту интернет ниту пак нешто како сајт или јавен форум на него. Сепак тоа не значи дека немало медиуми преку кои се правеле обиди за популаризирање на тематиката која денес ја обработува нашиов сајт motori.com.mk

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами