20
Сре, Сеп
Корисни текстови

Зошто муабетот „ќе купам јак мотор, ама нема да возам брзо“ е голема глупост

Ќе си речат, „Ќе бидам добро на 600/750/1000 бидејќи ќе ја почитувам гаста и мотоциклот ќе се движи оноклу брзо колку што ќе му дозволам.“ Глупости.

Следете нè на:

 

Постојано ја слушаме оваа фраза, особено кога некој планира да го купи својот прв мотоцикл и не сака да слушне совет од поискусен возач.

Ќе си речат, „Ќе бидам добро на 600/750/1000 бидејќи ќе ја почитувам гаста и мотоциклот ќе се движи оноклу брзо колку што ќе му дозволам.“

Глупости.

Најголемиот одлучувачки фактор кога планирате да купите нов мотоцикл е што ќе се случи кога ќе направите грешка. Грешка која сигурно и ќе ја направите. Ваквите грешки на мотоцикл на кој воопшто и не треба да бидете на прво место, ќе предизвика големи проблеми за вас, а веројатно и за луѓето околу вас.

Why dont start on 600ccГолем мотор, големи проблеми

Да ви дадам неколку примери:

1. Се сеќавам во 2009 година бев лидер на едно групно возење. Ни се приклучи нов возач и ни кажа дека ќе остане на крајот на колоната. Рече дека ќе возел бавно и ќе го почитувал мотоциклот. Возеше нов Kawasaki ZX-10R. Го стори тоа што го кажа, беше бавен и мислеше дека го почитува мотоциклот. Но, удри во дупка. Испаничи и силно притисна на гаста, а задната гума почна силно да се врти. Не знаеше што да прави и ја затвори гаста, во моментот кога гумата престана да пролизгува го катапултираше од моторот и тој се удри во дрво. Да возеше послаб мотоцикл, задната гума немаше да му го направи тој проблем. Да беше поискусен, ќе знаеше дека не треба да ја затвори гаста. Така заврши во болница, а и го уништи мотоциклот.

2. Возев со еден помлад возач и му помагав да научи правилно да вози. Возеше K6 750. Се движевме со брзина од 50-на км/ч. Мислеше дека вози во трета брзина, а всушност тој возеше во втора. Притисна на менувачот и наместо во втора, тој смени во прва брзина и го исправи мотоциклот на едно тркало. Го фати паника и ја остави гаста отворена. На себе носеше само тенка јакна и фармерки. Мотоциклот се преврте преку него и заедно паднаа на асфалтот. Голем дел од мотоциклот се скрши и го испрска со врело масло. Всушност, тој беше цел во масло, се лизгаше по асфалтот, а мотоциклот беше врз него. Никогаш немам слушнато возрасен човек толку да вриска и да плаче. Мотоциклот беше комплетно уништен.

Ова се само два примери. Има уште многу, но не сакам сега да ги кажувам.

Само се надевам дека фразата „ќе го почитувам мотоциклот“ ќе исчезне. Не можеш доволно да го почитуваш мотоциклот за да не направиш грешка. Тоа важи за сите, вклучувајќи ме и мене. Од нашето искуство зависи како ќе се справиме кога ќе се случат таквите незгоди.

Започнете со нешто помало. Не брзајте.

Се надевам дека ова ви помогна. 

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!