20
Сре, Сеп
Корисни текстови

Затегање и подмачкување на ланецот

Ланецот на мотоциклот бара вниматено подмачкување и прилагодување на секои 1000 километри. Две едноставни но неопходни операции.

Следете нè на:

 

Ланецот е правилно наместен кога неговата вертикална мобилност е помеѓу 15 и 25 милиметри на најцентралната позиција меѓу крајниот дел на менувачот и ѕвездата на задното тркало. Направете ја оваа проверка на задниот дел (предниот дел генерално е заштитен). Исто така проверете дали тркалото е прецизно наместено. Знаците на двете страни од задната вилушка мора да бидат на исто ниво. Ако можете да го кренете ланецот повеќе од 2,5цм тогаш тој е лабав и мора да се затегне.  За да го направите тоа, не ви треба многу алат. Одберете рамна површина и поткренете го мотоциклот.

zategnuvanje na lanec motorОвозможете му на ланецот да се движи до 2,5цм од основната позиција

1. Олабавете ја задната оска (без да ја извадите навртката) и стегите за да можете да го движите тркалото.

2. Прилагодете ги стегите истовремено и од двете страни. Потоа проверете дали тркалото е прецизно наместено.

3.  Затегнете ги навртките, затегнете ја задната оска и повторно проверете дали тркалото е прецизно наместено бидејќи може да се помести за време на овие две операции.

4.  Подмачкајте го ланецот со масло за подмачкување и испрскајте го ланецот и на внатрешната страна. Проверете дали е секаде подеднакво подмачкано и проверете дали има остатоци од маслото на шарата на гумата или на сопирачките.

Kette einsprühen u. einwirken lassenПодмачкувањето на ланецот е важно за неговата издржливост и долготрајност

Зошто одреден вид на масло?

Маслото за ланец е производ кој мора да исполнува одредени предуслови. Мора да е доволно течен за да помине низ сите делови на ланецот, а исто така мора да ги издржи и големиот број на ротации. Но најважно е дека мора да биде отпорен на вода. Маслата за подмачкување доаѓаат во идеално пакетче со аеросол и со посебен спреј со кој се спречува случајно да не се подмачкаат и други делови. Motul нуди три различни лубриканти за ланец како и една паста. Доколку сакате да го исчистите ланецот, немојте да користите премногу агресивни производи како што е бензинот, бидејќи тој може да го оштети ланецот. „Chain Clean“ производот на Motul е специјално направен за оваа намена.

Подмачкувањето на ланецот се прави откако ќе го исчистите и ќе завршите со возењето, не го подмачкувајте ланецот доколку планирате веднаш да возите, препорачано е да почекате барем неколку часа по подмачкувањето.

Офроуд мотоциклите се посебен случај

Кај офроуд мотоциклите, поради суспензијата, работите стојат поинаку. Таму дури е и добро ланецот да биде малку лабав.  Може да биде дури и 30 до 40 милиметри. Сепак, возењето на поинаков терен не значи дека не треба да се подмачкува ланецот, туку тоа бара само посебен производ за таа намена каков што е Motul Chain Lube Off Road.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!