24
Пон, Јул
Корисни текстови

Во последните три години загинале 34, а повредени биле 1709 мотоциклисти

thumb_nesrekja-motorБројките од Еропските извештаи за безбедност во сообраќајот говорат дека патиштата во земјава се далеку од безбедни, а Македонија е единствената во Европа каде што бројот на жртви од сообраќајни незгоди, од година на година наместо да се намалува, постојано се зголемува..

Следете нè на:

 

nesrekja-motor

Бројките од Еропските извештаи за безбедност во сообраќајот говорат дека патиштата во земјава се далеку од безбедни, а Македонија е единствената во Европа каде што бројот на жртви од сообраќајни незгоди, од година на година наместо да се намалува, постојано се зголемува. Бројките од овие извештаи ги вклучуваат сите моторни возила, а ние ја издвоивме статистиката за она што нам не интересира, моторите.

Во текот на 2009 година, поради грешки на возачи на моторцикли се случиле вкупно 300 сообраќајни незгоди, најчесто поради управување на моторцикл со поголема брзина од дозволената - 107 незгоди.
Во текот на 2010 година, поради грешки на возачи на моторцикли се случиле 271 сообраќајна незгода и тоа најчесто поради управување на моторцикл со поголема брзина од дозволената - 94 незгоди.

Во текот на 2011 година поради грешка на возачи на моторцикли се случиле 274 сообраќајни незгоди, најчесто поради управување на моторцикл со поголема брзина од дозволената – 82 незгоди.

Сепак дека не се само моторџиите виновни, говорат и следните бројки, имено во текот на 2009 година настрадале 519 возачи на моторцикли (девет лица загинале, а  510 се повредени) и 129 патници на моторцикли (едно лице загинало а 128 се повредени). Во текот на 2010 година настрадале 456 возачи на моторцикли (11 лица загинале, а 445 се повредени) и 112 патници на моторцикли (едно лице загинало, а 111 се повредени) и во сообраќајните незгоди случени во текот на 2011 година настрадале 431 возач на моторцикли (11 лица загинале, а 420 се повредени) , додека 95 патници на моторцикли се здобиле само со повреди.

Возачи Загинати Повредени Вкупно
2009 9 510 519
2010 11 445 456
2011 11 420 431
Вкупно 31 1375
Со-возачи Загинати Повредени Вкупно
2009 1 128 129
2010 1 111 112
2011 1 94 95
Вкупно 3 334

Според статистиката за бројот на мотоцикли кои се возат во државава, произлегува дека годишно 7-8% од возачите на моторцикли се вклучени во сообраќајни незгоди! Со цел да се зголеми свесноста за ризиците од возењето и да се намали бројот на повредени и загинати моторџии на порталов ќе започне реализација на проект наречен „Грешката чини живот“. Повеќе детали за проектот следуваат наскоро, а вие пред да ја навртите рачката за гас сетете се на бројките од табелите, возете внимателно, немојте да бидете статистика.

Напомена: Да не се копира и објавува на други веб сајтови без дозвола!

comments

Би можело да ве интересира

А2 мотоциклите се мостот за оние возачи кои не сакаат повеќе да возат мотоцикли со зафатнина од 125cc но кои се уште не можат да возат мотоцикли од А категорија.

Полицијата од Јужен Шилдс се обдува да го спречи антисоцијалното однесување од страна на мотоциклистите со помош на дронови, а цел на дронот се возачите за кои имаат информации дека возат невнимателно.

Кога сакате да се возите со некој пријател но не сакате тој да седи заедно со вас на мотоциклот, или пак кога треба да пренесете голем број на работи, тогаш страничната приколка за мотоцикл е токму она што ви треба. Погледнете ги овие пет навистина интересни приколки.

Suzuki Gixxer купот ја започна својата трета сезона, како и секогаш со несебична поддршка од страна на Motul. Од 7-ми до 9-ти јули на патеката Кари во Коимбаторе (Индија), посетителите имаа можност да уживаат во новите аспекти кои ги воведоа организаторите со цел уште повеќе да го подобрат концептот на натпреварувањето.

Уште еден дел од сложувалката за 2018 година си дојде на свое место. Во понеделникот, Aspar потврди дека Алваро Баутиста го продолжи договорот и ќе остане дел од тимот и во 2018 година.

MotoGP мотоциклите во последниот период станаа неверојатно комплицирани и на рачките има голем број на копчиња за контрола на возењето. Но Скот Рединг од тимот на Pramac Ducati ќе ни го објасни значењето на секое од нив посебно.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!