Корисни текстови

Во изминатите две години загинале 34, а повредени биле 889 мотоциклисти

Во изминатите 6 години бројот на жртви од сообраќајни незгоди се зголемува, додека пак бројот на повредени се намалува.

Следете нè на:

 

Бројките од Еропските извештаи за безбедност во сообраќајот говорат дека патиштата во земјава се далеку од безбедни, а Македонија е една од земјите во Европа каде што бројот на настрадани лица завзема голем процент од вкупниот број на мотоциклисти. Бројките од овие извештаи ги вклучуваат сите моторни возила, а ние ја издвоивме статистиката за она што нам не интересира, моторите.

Споредено со изминатите години, бројот на загинати возачи е во постојан пораст, во периодот 2009-2011 бројот на загинати возачи се движеше од 9-11, а во изминатите две години се 14-16. Кај повредените пак се бележи тренд на намалување па така ако во 2009 имаше 510 повредени возачи, во 2014 тој број е намален на 327.

Ако се земе во предвид вкупниот број на настрадани, 2014 е година во која имало 424 мотоциклисти кои биле вклучени во сообраќајни незгоди, во 2013 таа бројка изнесува 499. Позитивниот тренд на намалување на бројот на незгоди сепак е засенет од зголемениот број на фатални несреќи. Има промена и во статистиката во однос на тоа каде се случени незгодите, во 2013 во градски населби загинале 6 возачи и 1 совозач, додека пак во 2014 загинале 9 возачи. Надвор од населено место во 2013 година загинале 8 возачи и 2 совозачи, а во 2014 загинале 7 возачи и 1 совозач.

Табеларно прикажано, црната статистика изгледа вака:

Возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 16 327 343
2013 14 388 402
Вкупно 30 1375  
Со-возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 1 80 81
2013 3 94 97
Вкупно 4 174  

Постои тренд на намалување на бројот на сообраќајни незгоди во кои се вклучени мотоциклистите, да се надеваме дека тоа ќе продолжи и во следните години, а на сите нам ни останува да се потрудиме да не станеме дел од црната статистика за број на загинати. Затоа, не лудувајте по улиците, возете внимателно и секогаш носете опрема. Не заборавајте дека не е прашање дали, туку кога ќе паднете, а исто така изборот е ваш, дали ќе се потите или ќе крварите?

 

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!