25
Вто, Апр
×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/mvr-obuka

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/mvr-srbija

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/mvr-obuka

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/mvr-srbija

Корисни текстови

Репортажа: Полициско Одделение за сообраќајно и ескортно обезбедување

policija-mvr-malaГи гледаме постојано низ улиците но малку знаеме за нив, со цел да ги доближиме полицајците на мотори до јавноста, направивме репортажа за нивното одделение.

Следете нè на:

 

Одделението е формирано во
1993 година, по осамостојува-
њето на Македонија, кога се јавила потреба од единица која ќе ги
придружува странските делегации.

Ги гледаме постојано низ улиците но малку знаеме за нив, луѓето ги доживуваат како полицајци кои се тука за да им пишуваат казни на моторџиите, а всушност тоа не е нивна примарна работа. Главна работа на одделението е обезбедување на домашни и странски делегации, а во летниот период припадниците на СЕО им излегуваат во пресрет на колегите од сообраќајната полиција и вршат контроли на мотоциклите. Со цел да ги доближиме полицајците на мотори до јавноста, направивме репортажа за нивното одделение.

mvr-motori-pocetnaСите типови на мотори со кои располага Полициското Одделение за сообраќајно и ескортно обезбедување

Имавме чест да бидеме гости на Полициското одделение за сообраќајно и ескортно обезбедување каде разговаравме со раководителот на одделението и со неколку нивни припадници.

mvr2Александра Папоњак е командир на одделението во последниве шест месеци, но е член на истото веќе 10 години. Таа е единствената жена во единицата, но вели дека тоа воопшто не претставува проблем. "Соработката е беспрекорна, тие си ја извршуваат својата работа како што треба, професионални се, ме имаат прифатено без никаков проблем, исто и јас нив па затоа имаме одлична соработка." Во продолжение следува интервјуто:

Мотоциклистите ги извршуваат своите должности во текот на целата година, во периодот кога температурата се спушта под нулата, тие добиваат заменски возила, крајслери. Немаат календарски определен период за работа, колку долго ќе бидат активни во годината зависи само од временските услови.

Новите припадници во одделението се обучуваат на двете веспи со кои располагаат, а потоа добиваат еден од моторите од нивниот возен парк. За еден полицаец да стане дел од ова одделение потребно е да има работен стаж од најмалку три години, да поседува возачка дозвола од А категорија и секако да сака да вози мотор.  {gallery}mvr-obuka{/gallery}Фото: Архива на Вест

Тренинзите за жал се ретки, ограничени се на слободното време кое го имаат, а тоа секако дека не е доволно. Сепак како што истакнуваат самите, сите нивни членови се моторџии и во приватниот живот па не им недостасува искуство.

policija-mvr-malaГи гледаме постојано низ улиците но малку знаеме за нив, со цел да ги доближиме полицајците на мотори до јавноста, направивме репортажа за нивното одделение.

Одделението е формирано во
1993 година, по осамостојува-
њето на Македонија, кога се јавила потреба од единица која ќе ги
придружува странските делегации.

Ги гледаме постојано низ улиците но малку знаеме за нив, луѓето ги доживуваат како полицајци кои се тука за да им пишуваат казни на моторџиите, а всушност тоа не е нивна примарна работа. Главна работа на одделението е обезбедување на домашни и странски делегации, а во летниот период припадниците на СЕО им излегуваат во пресрет на колегите од сообраќајната полиција и вршат контроли на мотоциклите. Со цел да ги доближиме полицајците на мотори до јавноста, направивме репортажа за нивното одделение.

mvr-motori-pocetnaСите типови на мотори со кои располага Полициското Одделение за сообраќајно и ескортно обезбедување

Имавме чест да бидеме гости на Полициското одделение за сообраќајно и ескортно обезбедување каде разговаравме со раководителот на одделението и со неколку нивни припадници.

mvr2Александра Папоњак е командир на одделението во последниве шест месеци, но е член на истото веќе 10 години. Таа е единствената жена во единицата, но вели дека тоа воопшто не претставува проблем. "Соработката е беспрекорна, тие си ја извршуваат својата работа како што треба, професионални се, ме имаат прифатено без никаков проблем, исто и јас нив па затоа имаме одлична соработка." Во продолжение следува интервјуто:

Мотоциклистите ги извршуваат своите должности во текот на целата година, во периодот кога температурата се спушта под нулата, тие добиваат заменски возила, крајслери. Немаат календарски определен период за работа, колку долго ќе бидат активни во годината зависи само од временските услови.

Новите припадници во одделението се обучуваат на двете веспи со кои располагаат, а потоа добиваат еден од моторите од нивниот возен парк. За еден полицаец да стане дел од ова одделение потребно е да има работен стаж од најмалку три години, да поседува возачка дозвола од А категорија и секако да сака да вози мотор.  {gallery}mvr-obuka{/gallery}Фото: Архива на Вест

Тренинзите за жал се ретки, ограничени се на слободното време кое го имаат, а тоа секако дека не е доволно. Сепак како што истакнуваат самите, сите нивни членови се моторџии и во приватниот живот па не им недостасува искуство.

Страна 2

Одделението е формирано во 1993
година, по осамостојувањето на
Македонија, кога се јавила потреба
од единица која ќе ги придружува странските делегации. МВР во 1993 одбира 10 луѓе од своите редови од кои пет од градската сообраќајна единица, тројца од единицата за специјални намени и двајца од републичката сообраќајна единица. Овие десет луѓе биле почетокот на одделението за сообраќајно и ескортно обезбедување.

mvr-motori-1993Првите припадници на Одделението во 1993 година

Зоран Ристивојевиќ е еден од оние десет луѓе кои ја формирале единицата. Во разговорот за мотори.ком.мк тој вели:

Во моментов одделението располага и со 15 моторцикли Honda ST1300 Pan-European набавени во 2008 од Макпетрол. Се одлучиле за Хонда бидејќи единствено Макпетрол обезбедува овластен сервис на моторциклите. За постарите мотори кои се во нивната "ергела" се грижат со сопствени ресурси.

mvr-motor-honda-paneuropeanHonda ST1300 Pan-European

uniforma-policija-motoriУниформата која ја носат моторциклистите е составена од јакна, панталони, чизми, појас, околувратник и кацига. Првите кациги со кои располагало одделението биле од BMW, потоа следувал Nolan, а сега носат Aeroh, униформата е Dainese и Stadler, а чизмите се од италијанскиот производител Jolly.

Вреди да се истакне и нивното присуство на дефилето по повод денот на сообраќајната полиција во Србија, каде присуствуваа со три мотори и еден крајслер. На дефилето учествуваа припадници на министерствата за внатрешни работи од 7 балкански земји, а како изгледаше тоа можете да видите во продолжение: {gallery}mvr-srbija{/gallery}

Ги запознавме дечките, воопшто не се страшни, ниту пак касаат, сосем нормални луѓе и наши колеги, моторџии. Доколку возите со кацига, моторот ви е регистриран и поседувате возачка дозвола нема никаква потреба да ги избегнувате. Запомнете, вљубени сме во иста работа, моторите.

comments

Би можело да ве интересира

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Како и што предвидовме, BMW HP4 Race, мотоциклот кој е изработен од многу карбонски делови, дебитираше на шоуто во Шангај. Ова е продукциската верзија на прототипот која BMW Motorrad ни ја најави на минатогодишното EICMA шоу во Милано.

Макпетрол во својот продажен салон го изложи новиот модел на Honda CBR500R.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!