Корисни текстови

Работи што не треба да им ги правите на гумите

Неколку куси совети за работи кои никако не смеете да ги правите со гумите на вашиот мотоцикл.

Следете нè на:

 

Никогаш не ни помислувајте да ја замените гумата од мотоциклот со гума од автомобил. Некои возачи го имаат направено ова бидејќи си помислиле дека гумите од автомобилите се поиздржливи.

Pirelli пневматиците за автомобил и за мотоцикл се две комплетно различни работи. Двете гуми се направени од различни соединенија и имаат различна тракција.

Dragonpics012Не ставајте гума за автомобил на вашиот мотоцикл

Точката на допир кај гумите за мотоцикл е многу поголема отколку онаа кај автомобилите. Доколку возите со таква гума на влажно време, големи се шансите да доживеете несреќа. Едноставно не правете го тоа.

Доколку сакате да возите на тркачка патека со вашиот мотоцикл, обрнете посебно внимание на пневматиците. Проверете кај производителот или разговарајте со други возачи на патеката за тоа кои се најдобрите гуми за патеката.

Можеби ќе возите на патека на која има многу свиоци кои се на десно. Поради тоа, можеби ќе забележите дека има поголемо оштетување на десната страна од гумата отколку на левата. Некои луѓе едноставно ја вртат гумата. Не правете го тоа. Тоа е многу опасно. Пневматиците за мотоцикли се специјално направени да се ротираат само во еден правец. Можете да доживеете голема несреќа бидејќи гумата ќе почне да се оштетува и шарата ќе исчезне.

Вреди да се запомни и дека пневматиците се она што те дели тебе и твојот мотоцикл од асфалтот. Редовно проверувајте го притисокот и проверувајте ги дали се оштетени. Тоа може да ви го спаси животот.

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!