Корисни текстови

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетот

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Следете нè на:

 

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНосењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Носењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНосењето кацига го намалува ризикот од повреда на 'рбетотНаучниците со помош на новите истражувања на цел еден тим предводен од Џон Хопкинс, дојдоа до сознание дека кацигата не само што не заштитува од сериозни повреди на главата и мозокот при удар, туку го намалува ризикот од здобивање посериозна повреда на ‘рбетот.

Она што ги довело до овие сознанија е почетната идеја, а тоа е разоткривањето на митот кој наводно вели дека носењето на кацига може да ви наштети при судар, изјави Адил Хаидер професор по хирургија на Универзитетот по Медицина.

Ослонувајќи се на новите сознанија, не постои некоја причина за оправудување доколку немате кацига и бидете сопрен од полицијата. Не постои дебата и докази дека носењето кацига е штетно, напротив ве заштитува од тешки повреди па дури и она најлошото смртта. И за голема среќа еве имаме уште една доволно добра причина да носите кацига, а тоа фактот дека таа го намалува ризикот за сериозна повредна на ’рбетот.

Повеќе од 2 декади постојат активисти кои се противат на носењето на стандардната и универзална кацига, со изговор дека при судар тежината на кацигата може да наштети поради инерцијата и го повреди вратот и шанса да возачот се здобие со смртна повреда. Но, резултатите покажаа нешто сосема друго, односно оние возачи кои носат кацига за 22% проценти помалку имаат шанса да се здобијат со повреда на вратот и рбетот, отколку оние без кацига. Овој доказ е заклучен според истражувањето на дури 40 000 судари со моторцикли во периодот од 2004 до 2008 година.

Хаидер вели дека оние возачи кој се противат да носат кацига се ослонуваат на истражување кое е старо цели 25 години. Тоа истражување е искритикувано од многу асоцијации како што е NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration, светска асоцијација која е задолжена за безбедноста на патиштата) и многу други.  Она што сакам да го напоменам е дека пред 25 години технологијата на изработка на кацигите била многу примитивна, денес кацигите се лесни, се изработуваат од висококвалитетни и издржливи материјали кои заштитуваат од голем број повреди по главата и мозокот. Нема никаква потреба да го напоменуваме повторно тоа примитивно истражување старо 25 години.

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!