23
Чет, Фев
Корисни текстови

Како да препознаете кога пневматиците се премногу оштетени

Сте слушнале ли некогаш за три минутната проверка? Или сигурно некој постар моторџија ви има кажано, „Ако ти се грижиш за нив, и тие ќе се грижат за тебе“.

Следете нè на:

 

Сигурно некој постар моторџија ви има кажано, „Ако ти се грижиш за нив, и тие ќе се грижат за тебе“. Под тоа се подразбира проверка на мотоциклот пред да се качите на него. Понекогаш, наједноставните работи можат да ви кажат кога нешто не е во ред.

Што е најважното нешто на вашиот мотоцикл? Пневматиците. Оштетените пневматици може да ви предизвикаат големи проблеми.

Излижаната шара е опасна од многу причини. Постои голема можност таа полесно да се дупне, но уште поголема е опасноста доколку возите со таква гума на лошо време.

motor ostetena gumaИако гумата е добра на краевите, средишниот дел е целосно уништен

Пневматикот што го гледате на сликата погоре е возен исклучиво на автопат и поради тоа централниот дел на гумата е екстремно тенок. Многумина мислат дека гумата која е излижана само по средината се уште е добра бидејќи шарата на страничните делови е во ред. Но, недостигот на триење, дури и на правец, може да биде опасно.

Совети за оштетени пневматици

  • Недоволно напумпаните пневматици пречат при возењето. Високата температура на гумата, нерамномерната распределба на шарата, напукнатини, преголем притисок. Штом тоа ќе се случи, тогаш исто како да возите на два напумпани балони.

  • Премногу напумпаните пневматици не ја зголемуваат носивоста – што е честа грешка кај авантуристичките мотоцикли. Возењето со вакви гуми е многу потврдо и го забрзува оштетувањето на гумата.

  • Вентилот за пумпање му дозволува на воздухот да влезе и го спречува да излезе. Исто така тоа е точката од која најчесто започнува помалку да излегува воздухот. Ако имате гума која после неколку дена е издишана, тогаш можеби ова е проблемот.

  • Појавата на пукнатини е една од индикациите за премногу напумпани или премалку напумпани пневматици. Ако се појави пукнатина на шарата, веднаш треба да ја замените гумата. Пукнатина на пневматикот не е нешто што можете да го поправите.

  • Секој пневматик има ознака. Кога повеќе не го гледате маркерот во длабочината на шарата, време е да ги замените гумите. Ако забележите такво нешто, знајте дека тие се веќе излижани. Возењето со вакви гуми ќе ви предизвика нестабилност, а особено се опасни при возење на влажни услови.

  • Редовно проверувајте ги пневматиците. Ако забележите вибрации или лизгање додека возите, веднаш проверете ги гумите и доколку е потребно заменете ги.

Овие информации можеби веќе ги знаете, но нека ви послужат како потсетник секогаш да ги проверувате пневматиците пред да почнете со возење. 

comments

Би можело да ве интересира

Освојувачот на 13 титули во ТТ, Мајкл Данлоп, на трките во 2017 година ќе настапи на Suzuki. Тој ќе остане во Hawk Racing тимот и ќе вози под знамето на Bennetts Suzuki.

Марко Меландри го подобри своето темпо на новите пневматици за време на тестот на Филип Ајленд. На крајот тој заврши со време кое беше послабо за само 0.030 секунди од времето кое го постигна Џонатан Реа.

Нашиот најдобар натпреварувач на Балканскиот шампионат во брзински мотоциклизам во класата до 125цц од оваа сезона ќе настапува со лиценца од мото клубот „Enduro Team Vodno“.

КТМ е новиот тим кој ќе биде дел од 2017 MotoGP шампионатот. Според резултатите кои ги постигнаа за време на тестовите на Филип Ајленд, очигледно е дека тимот се уште го чека работа.

Џонатан Реа ги потсети своите ривали дека ќе биде еден од фаворитите откако го заврши претсезонскиот тест на Филип Ајленд на првото место

Двоецот на КТМ, Бредли Смит и Пол Еспаргаро, се задоволни од резултатите што ги постигнаа на вториот од трите MotoGP тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!