Корисни текстови

Алкохолот и моторите

mala_motor-i-alkohol.jpgВо последните години казните за возење под дејство на алкохол драстично се зголемија со цел да се намалат сообраќајните незгоди предизвикани од пијани возачи односно да се предомислат возачите да пијат кога возат.

Следете нè на:

 
Моторите и алкохолот не одат заедноМоторите и алкохолот не одат заедно

Во последните години казните за возење под дејство на алкохол драстично се зголемија со цел да се намалат сообраќајните незгоди предизвикани од пијани возачи односно да се предомислат возачите да пијат кога возат.

Во секој случај, возењето на мотор под дејство на алкохол е премногу опасно без разлика на казните.

Прво и основно далеку е посмртоносно отколку возење автомобил под дејство на алкохол. Возачите на моторите ја немаат заштита која ја нудат каросериите на возилата, всушност според едно истражување на светската асоцијација за безбедност на патиштата, моторциклистите имаат 26 пати поголема веројатност да загинат во сообраќајна несреќа! Јасно е зошто е тоа така, се работи за причината заради која и возите мотор, слободата на патот, отвореноста. Но истовремено тоа значи и немање воздушни перничиња, појас и разни други безбедносни опции, само асвалт и многу возила околу вас. 

Вториот факт кој укажува на големиот ризик е податокот дека моторциклистите се возачи кои најчесто завршуваат на детоксикација. Во споредба со останатите возачи на било каков тип на возила, моторџиите имале најголем процент на алкохол во крвта при сообраќајните незгоди. 

Трето но не и најмалку важно, управувањето на моторцикл бара многу поголема координираност и спретност отколку управување со автомобил. Кога возите под дејство на алкохол рефлексите ви се успоруваат, погледот ви е заматен и сте помалку координиран.

Имајќи го сево ова во предвид, а знаејќи дека грешката чини живот, никогаш не заборавајте дека алкохолот и моторите НЕ одат заедно.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!