28
Пет, Апр
Интервјуа

Интервју: Претседателот на Suzuki зборува во однос на заживување на плановите за турбо полнење

„Турбото е дел од нашите планови за во иднина“ – Тошихиро Сузуки, Претседател и извршен директор на Suzuki

Следете нè на:

 

Откако Suzuki почна да покажува позитивни знаци по периодот на нестабилност кој настана по економскиот колапс во 2008 година, сметаме дека сега е вистинското време да разговараме со Тошихиро Сузуки, Претседател и извршен директор на Suzuki.

Mr Suzuki web

Што беше проблемот со Suzuki и што планирате да промените за да ја подобрите компанијата?

- По финансиската криза во 2008 година, имаше големо поместуваме на фокусот на Suzuki, односно повеќе да се посвети на помалите пазари во Азија, што пак е една од причините за намаленото производство на новите модели за Европа. Но сега, со моделите GSX-R, нашиот фокус е на забавниот дел на мотоциклите, за која веруваме дека е силата на Suzuki. Отсега ќе се фокусираме на ова и секогаш ќе ја бараме забавната страна на мотоциклите.

Како ќе го постигнете ова?

- Ќе произведеме мотоцикли во серии, GSX-S, V-Strom, GSX-R, Burgman, но суштината на секој модел ќе биде иста.

Intermot 2016 JD 3765

Дали тоа значи дека повторно ќе се фокусирате на Европскиот пазар?

- Не кажуваме конкретно на кој пазар но се концентрираме на сегментот на големи мотоцикли. Преку ова сметаме дека ќе ја изградиме уникатноста на Suzuki која подоцна ќе премине и на моделите со помал капацитет.

Што е уникатно за Suzuki?

- Во минатото направивме иновативни мотоцикли како што се Gamma, Katana и Hayabus, а во иднина ќе развиеме мотоцикли кои ги нема во ниту една серија и кои ќе бидат уникатни. Бидете трпеливи и очекувајте нешто интересно од нас наскоро. Нашите инжињери имаат премногу идеи а и успехот што ни го донесе MotoGP проектот ни овозможи повторно да ги откриеме нивните квалитети и да се зголеми нивната самодоверба.

Suzuki претстави концепт на мотори со турбо полнење и електрични мотоцикли. Дали и тие ќе се најдат во производство?

- Турбото е дел од иднината на Suzuki исто како и електричните мотоцикли.Во моментов, нема инфраструктура за електрични мотоцикли во земјите во развој. Како производители на мотоцикли, исто така ја гледаме и врската меѓу автомобилската и мото технологијата и сметаме дека поврзувањето помеѓу возилата дефинитивно ќе се случи.

Intermot 2016 117B5433

Ретро мотоциклите во моментов се многу популарни во Европа. Дали Suzuki ќе направи вакви мотоцикли за да ја задоволи побарувачката?

-Ја разбираме побарувачката и ја гледаме експанзијата на ретро мотоцикли. Размислувавме за такви модели но нашиот фокус е посветен на GSX-R1000 и на создавање на серија на мотоцикли кои ќе ја користат оваа технологија.

Дали Suzuki ќе се врати на WSB трките со фабрички тим?

 - Се уште размислување околу тоа. Прво сакаме да го претставиме новиот GSX-R1000 на пазарот и откако ќе добиеме повратни информации ќе размислиме дали да се вратиме во WSB.

Пред четири години, менаџментот на Yamaha призна дека не успеал да ги задоволи очекувањата на потрошувачите. Оттогаш па до денеска, компанијата е комплетно променета. Може ли и Suzuki да го направи истиот подвиг?

-Можеме, и ќе го направиме тоа. Можеби Yamaha го постигна тоа малку побрзо, но ние дефинитивно ќе го повториме нивниот успех.

comments

Би можело да ве интересира

Џон МекГинис и Гај Мартин дебитираа во боите на 2017 Honda Racing, тимот за кој ќе настапат на овогодинешните North West 200 и Isle of Man TT.

Компанијата за производство на сопирачки, Brembo, пушти на пазарот нов радијален цилиндер кој има висока спецификација и технологија која поткнува од MotoGP.

Попладнево имавме можност да разговараме со Лоренцо во однос на предизвиците со кои се соочува по преминот од Yamaha во Ducati како и развојот на новата MotoGP машина.

Стартувајќи од денеска, Англија го промени системот на казни за брзо возење, што во превод би значело дека прекршителите би можеле да добијат казна од речиси 150 % од нивната неделна заработка.

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!