ТЕЖОК УРЕД ЗА УПРАВУВАЊЕ - КОРМИЛО

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#21
предниот дел каде што е се лагерите на трокутот го растурив ги подмачкав двата лагери и горниот и долниот ги проверив кошулиците во ред се. го затегнав штрафот +1|8 ОД тоа што беше фабрички обележан (мутерот што се за штеловање на притисокот на затегнатост Лагерите) КЛИКАЊЕТО чукањето при кочење го нема.Но управувањето повторно не е подобрено .кога вртиш во кривина истото Чуство како да те повлекува .

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#22
предниот дел каде што е се лагерите на трокутот го растурив ги подмачкав двата лагери и горниот и долниот ги проверив кошулиците во ред се. го затегнав штрафот +1|8 ОД тоа што беше фабрички обележан (мутерот што се за штеловање на притисокот на затегнатост Лагерите) КЛИКАЊЕТО чукањето при кочење го нема.Но управувањето повторно не е подобрено .кога вртиш во кривина истото Чуство како да те повлекува .

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ај направи едно филмче и убаво прераскажи што се случува??? Какво влечење чуствуваш и кога?
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#23
кога возам на право се цело време се трудам како неприродно да го одржувам правецот знаеш со кормилото .кога вртам без разлика лево или десно кормилото како да паѓа на таа страна и употребуваш цело време поголем контерстеринг. Проверив го кренав тркалото од едниот до другиот крај се движи како што треба ,лагерите на предното тркало се воред. пробав вилушките топовите напред назад како мала луфта како еластичност не се стегнати буквално како камен.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#24
сакам и напред да сменам гума .таа нема некоја голема врска затоа што и предходно беше истата немав ваков проблем. но по површината е испикана вероватно од старост иако им длабока шара. но така ја возев оваа година и немав проблем. но мора да се смени

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#26
мал алат за затегање на алуминиумскиот штраф да не чукам со остар предмет да не се оштети
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#27
Такво чуство имаш и ако предниот триаголник е престегнат, провери лагери на задно тркало, провери дали ти е стегнато предното тркало, и ако врската со двата топа не е КРУТА преку осовината, го имаш истото чуство. Тоа со стегање на лагерите напред на трокутот не се мери со делови од круг туку онолку колку да нема луфта а да се врти слободно од лево на десно и обратно. Да не си правел некои измени на моторот друг заден амортизер позади на пример???
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#28
Кога го спомна мутерот: имаш три мутери еден стега, другиот држи контра и третиот е над трокутот. Ако контрата не ти е стегната добро ќе се олабави пак.