ТЕЖОК УРЕД ЗА УПРАВУВАЊЕ - КОРМИЛО

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од milanamd2000, 9 Aug 2017.

  1. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    5
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Имам мотоцикл LIFAN LF 400 , осетувам дека уредот за управување -кормилото тешко се управува , потешко се врти лево десно и кога се движи моторот и кога не се движи.Мислев дека притисокот во предната гима не е доволен и го направив 2 бара но кормилото пак потешко се врти.
    По руски проспект димензиите на предното тркало се
    ,, Размер и давление в передней шине 3,00-19 / 175-200 кПа,,
    а на интернет за овој мотор пронајдов дека димензиите на тркалата се:
    Front tyre: 3.00-18
    Rear tyre: 140/90-15
    а фактички на моторот димензиите на предното тркало се 3,25-18 ,
    Дали разликата во димензиите на тркалото играе голема улога не сум сигурен.
    Ако има некој со поголемо искуство за помош
     
  2. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    5
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
  3. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ти си прв газда? Така го купи? Беше таков, не беше?
     
  4. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    5
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Не, не сум прв газда, го купив таков , не знам каков бил предходно.
    Кога ќе го настранам - ставам на ногарката т.е. цел мотор да стои на ногарката , тогаш кормилото полесно се врти лево-десно.
    Некои пријатели ми сугерираат дека можеби лагерите-лежиштето во кормилото-вилата се оштетени , згмечени , дали треба да се отвори , па да се види каква е состојбата.
    Благодарност до Вас што се интересирате за мојот проблем.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Пробај некако да го дигнеш моторот предното тркало да биде во воздух, ако и тогаш се врти тешко тогаш треба да се отворат лагерите на осовината меѓу долниот и горниот трокут(триаголник). Не е толку до ЛИФАН колку што е до "индијанците" кои склопуваат и сервисираат. Страшно е колку "фирмишта" и "газдишта" работат и финкционираат "денес за утре".
     
  6. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Можеш на централен штендер или ако немаш некој трупеш под машината. После вадиш предно тркало, топовите треба да одат лево десно без скоро никаков отпор од крајно лево да крајно десно или обратно А ДА НЕМА ЛУФТА КОГА ЌЕ ГИ ВЛЕЧЕШ НАПРЕД НАЗАД. Ако оди тешко и особено ако се слуша крцкање куглиците горе и долу се партал.
     
    На alekkela-onak му/ѝ се допаѓа ова.
  7. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    5
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Поздрав до Вас како најактивен а претпоставувам и најупатен во оваа моторџиска област
    Благодарам за дадениот совет-информацијата.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    сличен проблем ако можи да се речи имам и јас од пред еден месец. станува збор за сузуки в стром 650 дл.моторот имаше одлично управуванје но сега некако ми е како климаво. не прецизно. Не е удрен во ама буквално во ништо цело време е возен надвор од град.Ја направив истата процедура како сто ја опиша кроко го подигнав предното тркало во воздух нема знаци на запиранје на кормилото .климавост на пушките нама..притисокот на гумата е по како сто треба. траги од масло нема .на вилата.Единствено симптом е кога ке закочам се слуша чуден звук на тк тк :) незнам како да ко опишам :). како да има луфта на осовината (колот) што ги поврзува двата тријаголници кај кормилото..мисленје мое. А експерт без да го види со мисленје би ми препорачал ?
     
  9. Gogo

    Gogo Активен член

    Член од:
    22 Jan 2015
    Мислења:
    100
    Допаѓања:
    206
    Трофеи:
    43
    Локација:
    оД Кавадарци!
    Веб сајт:
    Мотор:
    BMW
    Децааа!!!
    Скроз најногу ја разбирам потребата во Македонија да секој биде за сѐ “сам свој мајстор“.
    Ама!!! кога е во прашање сигурноста на возилото, не се правите мајстори!!!
    Кога сте смогнале сила да купите возило, оделите и некој денар и однесте го возилото кај мајстор (и во Македонија има добри и поштени мајстори!)
    не си играјте со работи кои се темел на сигурноста на возилото (кочници, возен построј...)
     
    На kolestepanov, nikola_bb и Danilo Stankovik - KROKO им се допаѓа ова.
  10. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    проблемот е што сите што сите мајстори во пп се "професионалци" Јас би пошол и во ск ако има мајстор да се нафати да го сервисира за еден ден.не штедиме за некој денар .работава е да го реши проблемот мајсторот не само да го однесам и да се вратам со истиот проблем

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
     
  11. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    еден вика маслото треба да се смени во амортизерите. старо било. друг вика во ред е,трет вика осовината мегу тријаголниците е лабава.да не се оштетени лежиштата од лагерите.Јас го разбирам Гого треба детално да го види мајстор ама ретко кој има време сите си даваат различна дијагностика.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
     
  12. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Браво бе Гого ПОШТУЕМ, ПОШТУЕМ ЕПТЕН.
     
    На nikola_bb му/ѝ се допаѓа ова.
  13. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ако ти се лагерите у топовите отидени па имаш луфта во нив како за еден ден да ти ги напраам бе брат???
     
    На nikola_bb му/ѝ се допаѓа ова.
  14. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Тркалото го откачуваш од виљушка, моторот е подигнат на рамот, ги фаќаш виљушките и цимаш напред назад, тоа ТК, ТК мора да го покаже. Или е на КОЛОТ, или на лагерите на пушките трето нема.
     
    Last edited: 18 Sep 2017
  15. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    не го вадам тркалото,само го подигнав предниот дел да виси.Ако можиш да пишиш каде ти се наоѓа сервисот во ск и контакт телефон. во приватна порака. поздрав

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
     
  16. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.423
    Допаѓања:
    721
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Моментално работам во гаражата на Слободан Ивчевски - Цобе, не е ништо ексклузивно али е симпатично моторџиско катче. Се наоѓа на првиот спореден влез во градскиот парк во Скопје карши гимназија "Орце Николов".
     
  17. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    во ред .
     
  18. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    ок
     
  19. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    217
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    130
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    Звук при кочење може да е и од други работи, плочки, шепа, луфта на лизгачите на шепата....
     
  20. Goce

    Goce Активен член

    Член од:
    20 Sep 2015
    Мислења:
    120
    Допаѓања:
    48
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    suzuki v strom 650 dl
    никола кога кочам се јавува тој звук јас како што слушам горе е кај тијаголникот осовината што ги поврзува двата тријаголници,да не си нагаѓам, таа нестабилност при возенје ми се јаува , посебно при влегуванје во кривина како некоја несигуност намалена стабилност.Порно како сакаш влези во кривина моторот имаше стабилност , гумата е средна искористеност добро лепи.Да не погодувам што му е . ке појдам на сервис вероватно во ск да дијагностицираат што му е. Па ако треба ќе купам дел и да го сменат. Проблемот кај нас во пп е ќе го осавиш на мајстор да стои со недели па кога ке му дојди редот, некој друг пријател на мајсторот што не му се Чека ќе биде пред тебе. Го имам тоа искуство неколку пати со скутерот.Кроко рече дека не можи за еден ден а го сервисира , сите сакаме одма го разбирам. Само еден ден ќе помини да ги начаш деловите ако ги има на лагер така е.
     

Разгласи за форумот