ТЕЖОК УРЕД ЗА УПРАВУВАЊЕ - КОРМИЛО

milanamd2000

Нов член
Мотор
LIFAN
#1
Имам мотоцикл LIFAN LF 400 , осетувам дека уредот за управување -кормилото тешко се управува , потешко се врти лево десно и кога се движи моторот и кога не се движи.Мислев дека притисокот во предната гима не е доволен и го направив 2 бара но кормилото пак потешко се врти.
По руски проспект димензиите на предното тркало се
,, Размер и давление в передней шине 3,00-19 / 175-200 кПа,,
а на интернет за овој мотор пронајдов дека димензиите на тркалата се:
Front tyre: 3.00-18
Rear tyre: 140/90-15
а фактички на моторот димензиите на предното тркало се 3,25-18 ,
Дали разликата во димензиите на тркалото играе голема улога не сум сигурен.
Ако има некој со поголемо искуство за помош
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#3
Имам мотоцикл LIFAN LF 400 , осетувам дека уредот за управување -кормилото тешко се управува , потешко се врти лево десно и кога се движи моторот и кога не се движи.Мислев дека притисокот во предната гима не е доволен и го направив 2 бара но кормилото пак потешко се врти.
По руски проспект димензиите на предното тркало се
,, Размер и давление в передней шине 3,00-19 / 175-200 кПа,,
а на интернет за овој мотор пронајдов дека димензиите на тркалата се:
Front tyre: 3.00-18
Rear tyre: 140/90-15
а фактички на моторот димензиите на предното тркало се 3,25-18 ,
Дали разликата во димензиите на тркалото играе голема улога не сум сигурен.
Ако има некој со поголемо искуство за помош
Ти си прв газда? Така го купи? Беше таков, не беше?
 

milanamd2000

Нов член
Мотор
LIFAN
#4
Ти си прв газда? Така го купи? Беше таков, не беше?
Не, не сум прв газда, го купив таков , не знам каков бил предходно.
Кога ќе го настранам - ставам на ногарката т.е. цел мотор да стои на ногарката , тогаш кормилото полесно се врти лево-десно.
Некои пријатели ми сугерираат дека можеби лагерите-лежиштето во кормилото-вилата се оштетени , згмечени , дали треба да се отвори , па да се види каква е состојбата.
Благодарност до Вас што се интересирате за мојот проблем.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#5
Не, не сум прв газда, го купив таков , не знам каков бил предходно.
Кога ќе го настранам - ставам на ногарката т.е. цел мотор да стои на ногарката , тогаш кормилото полесно се врти лево-десно.
Некои пријатели ми сугерираат дека можеби лагерите-лежиштето во кормилото-вилата се оштетени , згмечени , дали треба да се отвори , па да се види каква е состојбата.
Благодарност до Вас што се интересирате за мојот проблем.
Пробај некако да го дигнеш моторот предното тркало да биде во воздух, ако и тогаш се врти тешко тогаш треба да се отворат лагерите на осовината меѓу долниот и горниот трокут(триаголник). Не е толку до ЛИФАН колку што е до "индијанците" кои склопуваат и сервисираат. Страшно е колку "фирмишта" и "газдишта" работат и финкционираат "денес за утре".
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#6
Можеш на централен штендер или ако немаш некој трупеш под машината. После вадиш предно тркало, топовите треба да одат лево десно без скоро никаков отпор од крајно лево да крајно десно или обратно А ДА НЕМА ЛУФТА КОГА ЌЕ ГИ ВЛЕЧЕШ НАПРЕД НАЗАД. Ако оди тешко и особено ако се слуша крцкање куглиците горе и долу се партал.
 

milanamd2000

Нов член
Мотор
LIFAN
#7
Можеш на централен штендер или ако немаш некој трупеш под машината. После вадиш предно тркало, топовите треба да одат лево десно без скоро никаков отпор од крајно лево да крајно десно или обратно А ДА НЕМА ЛУФТА КОГА ЌЕ ГИ ВЛЕЧЕШ НАПРЕД НАЗАД. Ако оди тешко и особено ако се слуша крцкање куглиците горе и долу се партал.
Поздрав до Вас како најактивен а претпоставувам и најупатен во оваа моторџиска област
Благодарам за дадениот совет-информацијата.
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#8
сличен проблем ако можи да се речи имам и јас од пред еден месец. станува збор за сузуки в стром 650 дл.моторот имаше одлично управуванје но сега некако ми е како климаво. не прецизно. Не е удрен во ама буквално во ништо цело време е возен надвор од град.Ја направив истата процедура како сто ја опиша кроко го подигнав предното тркало во воздух нема знаци на запиранје на кормилото .климавост на пушките нама..притисокот на гумата е по како сто треба. траги од масло нема .на вилата.Единствено симптом е кога ке закочам се слуша чуден звук на тк тк :) незнам како да ко опишам :). како да има луфта на осовината (колот) што ги поврзува двата тријаголници кај кормилото..мисленје мое. А експерт без да го види со мисленје би ми препорачал ?
 

Gogo

Активен член
Мотор
BMW
#9
Децааа!!!
Скроз најногу ја разбирам потребата во Македонија да секој биде за сѐ “сам свој мајстор“.
Ама!!! кога е во прашање сигурноста на возилото, не се правите мајстори!!!
Кога сте смогнале сила да купите возило, оделите и некој денар и однесте го возилото кај мајстор (и во Македонија има добри и поштени мајстори!)
не си играјте со работи кои се темел на сигурноста на возилото (кочници, возен построј...)
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#10
проблемот е што сите што сите мајстори во пп се "професионалци" Јас би пошол и во ск ако има мајстор да се нафати да го сервисира за еден ден.не штедиме за некој денар .работава е да го реши проблемот мајсторот не само да го однесам и да се вратам со истиот проблем

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#11
еден вика маслото треба да се смени во амортизерите. старо било. друг вика во ред е,трет вика осовината мегу тријаголниците е лабава.да не се оштетени лежиштата од лагерите.Јас го разбирам Гого треба детално да го види мајстор ама ретко кој има време сите си даваат различна дијагностика.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#12
Децааа!!!
Скроз најногу ја разбирам потребата во Македонија да секој биде за сѐ “сам свој мајстор“.
Ама!!! кога е во прашање сигурноста на возилото, не се правите мајстори!!!
Кога сте смогнале сила да купите возило, оделите и некој денар и однесте го возилото кај мајстор (и во Македонија има добри и поштени мајстори!)
не си играјте со работи кои се темел на сигурноста на возилото (кочници, возен построј...)
Браво бе Гого ПОШТУЕМ, ПОШТУЕМ ЕПТЕН.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#13
проблемот е што сите што сите мајстори во пп се "професионалци" Јас би пошол и во ск ако има мајстор да се нафати да го сервисира за еден ден.не штедиме за некој денар .работава е да го реши проблемот мајсторот не само да го однесам и да се вратам со истиот проблем

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ако ти се лагерите у топовите отидени па имаш луфта во нив како за еден ден да ти ги напраам бе брат???
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#14
сличен проблем ако можи да се речи имам и јас од пред еден месец. станува збор за сузуки в стром 650 дл.моторот имаше одлично управуванје но сега некако ми е како климаво. не прецизно. Не е удрен во ама буквално во ништо цело време е возен надвор од град.Ја направив истата процедура како сто ја опиша кроко го подигнав предното тркало во воздух нема знаци на запиранје на кормилото .климавост на пушките нама..притисокот на гумата е по како сто треба. траги од масло нема .на вилата.Единствено симптом е кога ке закочам се слуша чуден звук на тк тк :) незнам како да ко опишам :). како да има луфта на осовината (колот) што ги поврзува двата тријаголници кај кормилото..мисленје мое. А експерт без да го види со мисленје би ми препорачал ?
Тркалото го откачуваш од виљушка, моторот е подигнат на рамот, ги фаќаш виљушките и цимаш напред назад, тоа ТК, ТК мора да го покаже. Или е на КОЛОТ, или на лагерите на пушките трето нема.
 
Last edited:

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#15
не го вадам тркалото,само го подигнав предниот дел да виси.Ако можиш да пишиш каде ти се наоѓа сервисот во ск и контакт телефон. во приватна порака. поздрав

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#16
не го вадам тркалото,само го подигнав предниот дел да виси.Ако можиш да пишиш каде ти се наоѓа сервисот во ск и контакт телефон. во приватна порака. поздрав

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Моментално работам во гаражата на Слободан Ивчевски - Цобе, не е ништо ексклузивно али е симпатично моторџиско катче. Се наоѓа на првиот спореден влез во градскиот парк во Скопје карши гимназија "Орце Николов".
 

nikola_bb

Активен член
Мотор
Regal Raptor 350 spt
#19
Звук при кочење може да е и од други работи, плочки, шепа, луфта на лизгачите на шепата....
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#20
Звук при кочење може да е и од други работи, плочки, шепа, луфта на лизгачите на шепата....
никола кога кочам се јавува тој звук јас како што слушам горе е кај тијаголникот осовината што ги поврзува двата тријаголници,да не си нагаѓам, таа нестабилност при возенје ми се јаува , посебно при влегуванје во кривина како некоја несигуност намалена стабилност.Порно како сакаш влези во кривина моторот имаше стабилност , гумата е средна искористеност добро лепи.Да не погодувам што му е . ке појдам на сервис вероватно во ск да дијагностицираат што му е. Па ако треба ќе купам дел и да го сменат. Проблемот кај нас во пп е ќе го осавиш на мајстор да стои со недели па кога ке му дојди редот, некој друг пријател на мајсторот што не му се Чека ќе биде пред тебе. Го имам тоа искуство неколку пати со скутерот.Кроко рече дека не можи за еден ден а го сервисира , сите сакаме одма го разбирам. Само еден ден ќе помини да ги начаш деловите ако ги има на лагер така е.