ТЕЖОК УРЕД ЗА УПРАВУВАЊЕ - КОРМИЛО

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од milanamd2000, 9 Aug 2017.

  1. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    4
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Имам мотоцикл LIFAN LF 400 , осетувам дека уредот за управување -кормилото тешко се управува , потешко се врти лево десно и кога се движи моторот и кога не се движи.Мислев дека притисокот во предната гима не е доволен и го направив 2 бара но кормилото пак потешко се врти.
    По руски проспект димензиите на предното тркало се
    ,, Размер и давление в передней шине 3,00-19 / 175-200 кПа,,
    а на интернет за овој мотор пронајдов дека димензиите на тркалата се:
    Front tyre: 3.00-18
    Rear tyre: 140/90-15
    а фактички на моторот димензиите на предното тркало се 3,25-18 ,
    Дали разликата во димензиите на тркалото играе голема улога не сум сигурен.
    Ако има некој со поголемо искуство за помош
     
  2. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    4
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
  3. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.382
    Допаѓања:
    709
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ти си прв газда? Така го купи? Беше таков, не беше?
     
  4. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    4
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Не, не сум прв газда, го купив таков , не знам каков бил предходно.
    Кога ќе го настранам - ставам на ногарката т.е. цел мотор да стои на ногарката , тогаш кормилото полесно се врти лево-десно.
    Некои пријатели ми сугерираат дека можеби лагерите-лежиштето во кормилото-вилата се оштетени , згмечени , дали треба да се отвори , па да се види каква е состојбата.
    Благодарност до Вас што се интересирате за мојот проблем.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.382
    Допаѓања:
    709
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Пробај некако да го дигнеш моторот предното тркало да биде во воздух, ако и тогаш се врти тешко тогаш треба да се отворат лагерите на осовината меѓу долниот и горниот трокут(триаголник). Не е толку до ЛИФАН колку што е до "индијанците" кои склопуваат и сервисираат. Страшно е колку "фирмишта" и "газдишта" работат и финкционираат "денес за утре".
     
  6. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.382
    Допаѓања:
    709
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Можеш на централен штендер или ако немаш некој трупеш под машината. После вадиш предно тркало, топовите треба да одат лево десно без скоро никаков отпор од крајно лево да крајно десно или обратно А ДА НЕМА ЛУФТА КОГА ЌЕ ГИ ВЛЕЧЕШ НАПРЕД НАЗАД. Ако оди тешко и особено ако се слуша крцкање куглиците горе и долу се партал.
     
    На alekkela-onak му/ѝ се допаѓа ова.
  7. milanamd2000

    milanamd2000 Нов член

    Член од:
    21 Jul 2017
    Мислења:
    4
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    LIFAN
    Поздрав до Вас како најактивен а претпоставувам и најупатен во оваа моторџиска област
    Благодарам за дадениот совет-информацијата.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.

Разгласи за форумот