Што сервисирав и променив или модифицирав на мојот љубимец

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од alekkela-onak, 10 May 2015.

  1. alekkela-onak

    alekkela-onak Активен член

    Член од:
    10 May 2015
    Мислења:
    355
    Допаѓања:
    161
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    kawasaki
    Клуб:
    sons of the order
    што толку мотул си го фатил на зуб? за мене мотул претставува синоним за сигурност. кога би го видел со свои очи она што јас сум го видел по прашања фејкирање на масла и делови, може да се деси да пичнеш да сумњаш дека животот ти е на база на секојднвно фејкирање по секое прашање... а имам и објаснувано зашто баш мотул ми се сигурни...
     
  2. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Викаш?
     
    На alekkela-onak му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    goldfren.jpg
    овие не се за твоето Бенџо ама ако имаш можност да ги набавиш ВЕРУВАЈ нема да згрешиш.
     
  4. Buzuki

    Buzuki Член

    Член од:
    1 Nov 2014
    Мислења:
    69
    Допаѓања:
    23
    Трофеи:
    8
    Мотор:
    Yamaha Rd
    Свате и остали.. Од кај треба да бидиме сигурни дека баш мотул не се фејк ? Можи се, само цената е дигната за да се мисли дека е оргинално...
     
  5. kolestepanov

    kolestepanov Активен член

    Член од:
    27 Dec 2014
    Мислења:
    138
    Допаѓања:
    98
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    tomos avtomatik cafe racer
    Клуб:
    sloboden vozac
    Е тоа е наука или ајде фантазија. На запад има разни тестови по мото ревии сајтови . Се ставаат повеќе марки на уље се возат и после право во лабораторија . Кај нас е само психолошкиот ефект оти си ставил уље најскапо и личната способност за фантазирање и правење легенди од него . Ете Motorrad има тестирањата на мотори на 50 000 км и последен тест што го видов е на Ducati panigale 1299 и на крајот од тестот само банална работа се одштрафила одлабавила задната шепа .нели Ducati не чинат?
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  6. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Се чини ако се употребува прописно и во согласност со неговите можности.
     
  7. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Нема веќе фалсификат уље, таа ера помина, отворен пазар АЛИ превисоки цени и нереални приказни дефинитивно.
     
    nikola_bb and kolestepanov like this.
  8. kolestepanov

    kolestepanov Активен член

    Член од:
    27 Dec 2014
    Мислења:
    138
    Допаѓања:
    98
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    tomos avtomatik cafe racer
    Клуб:
    sloboden vozac
    Еве ајде вака . Во мото2гп сите машини ( агрегати) се Хонда и сите употребуваат различни брендови масла и ?. Значи сето е до реклами и маркетинг .
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  9. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Моторните масла во вистинскиот тркачки свет АМА БЛАГА ВРСКА НЕМААТ со оние кои што можеме да си ги приуштиме. Убеден сум дека помеѓу тркачките рецептури нема скоро никаква разлика а возилото ги носи боите на брендот кој е одговорен да произведува масло за тимот. Инаку маслото е различно по карактеристики на тренинг, на трка, на Силверстон или Хунгароринг.......накратко тоа е таен свет за кој можеме да градиме слика врз основа на нашата имагинација или на некоја протечена информација, да не речам дезинформација:)
     
    kolestepanov and nikola_bb like this.
  10. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Имено еден од фактите ЗОШТО ВО МОТО ГП се користат СТРОГО суви ламели е токму затоа што маслата се ултра адитирани и ниту едно мокро квачило не би функционирало исправно во такви услови.
     
    На nikola_bb му/ѝ се допаѓа ова.
  11. kolestepanov

    kolestepanov Активен член

    Член од:
    27 Dec 2014
    Мислења:
    138
    Допаѓања:
    98
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    tomos avtomatik cafe racer
    Клуб:
    sloboden vozac
    Точно така мајсторе трките се друга димензија. Зборот ми беше за рекламирањето.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  12. alekkela-onak

    alekkela-onak Активен член

    Член од:
    10 May 2015
    Мислења:
    355
    Допаѓања:
    161
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    kawasaki
    Клуб:
    sons of the order
    поприлично сум сигурен... само не ми се збори на форум за тоа..
     
  13. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Искрено трки првично постојат да продадат МАРКИ - на возила, на гуми, бандажи, масла........и на самиот крај од низата верувале или не ВОЗАЧОТ кој за добра пара (но ни случајно доволно добра за еден живот) го става својот како влог.
     
    На alekkela-onak, kolestepanov и Trninka им се допаѓа ова.
  14. Gogo

    Gogo Активен член

    Член од:
    22 Jan 2015
    Мислења:
    96
    Допаѓања:
    198
    Трофеи:
    33
    Локација:
    оД Кавадарци!
    Веб сајт:
    Мотор:
    BMW
    такви не, ама сезоната ќе а почниме со овие:
    [​IMG]
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Само керамик-карбон верувај.
     
  16. Trninka

    Trninka Домаќин

    Член од:
    4 Nov 2014
    Мислења:
    442
    Допаѓања:
    326
    Трофеи:
    63
    Професија:
    System Engineer
    Локација:
    Skopje
    Мотор:
    Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
    Еве едно видео, другарот Арианте ќе ви раскаже :). Кој сака за 3 минути да дознае за wet vs dry clutch.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  17. Buzuki

    Buzuki Член

    Член од:
    1 Nov 2014
    Мислења:
    69
    Допаѓања:
    23
    Трофеи:
    8
    Мотор:
    Yamaha Rd
    За почеток на сезона.. Kawasaki Zx9r :)

    -Сменето уље Мотул 5000 5-40
    -Сменет филтер за уље
    -Испран филтерот за воздух (обичен сунѓер е)
    -Сменети 4х свеќици Ngk Cr9ek
    -Аматерско синхронизирање на карбуратори со вакум метри (сега работи доста рамномерно за разлика од предходно)
    -Целосно очистен моторот, исполиран и светнат.. да лшти :D
    -Сменет антифриз (стариот ми истече несакајќи, ваѓаќи филтерот за уље)
    -Ланецот престегнат, очистен и подмачкан.
    -Ставени други предни жмигавци (старите ги извадил предходниот сопсвеник)
    -Ставени цвени рефлектирачки траки на бандажите
    -Ставени лед сијалички на све и свашта, како и ксенон на краткото светло (со лупа е)

    Во блиска иднина..
    -Да се променат 2 (ваљда нови) гуми (ако има некој половни нека понуди.)
    -Да се променат плочките (овие кочат али квичат понекогаш)

    Огромна благодарност на сите што даваа совети до сега.. Посебно до Онак сватот :)
    И една тазе слика од денес..
    [​IMG]
     
    kolestepanov and Admin like this.
  18. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    203
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    117
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    Мајсторе карбуратори прво се чистат џам, се штелува венитли и се остало и на крај се праи синхронизација како што треба. После сето ова нема да смееш гаста да ја чепнеш има да врти како луд
     
  19. Buzuki

    Buzuki Член

    Член од:
    1 Nov 2014
    Мислења:
    69
    Допаѓања:
    23
    Трофеи:
    8
    Мотор:
    Yamaha Rd
    Ставив адитив пред некое време.. Кога ги отворивме (одозгора барем) стакло беа.. Вентилите ваљда се штелувани предходно, не се случило да чучкаат или нешто.. Веќе врти како луд моторот.. Ќе снимам видео деновиве..

    Иначе синхронизирањето е за периодов да го поминам, за некое време ќе оди на професионален третман, вентили едно друго :)
     
  20. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    203
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    117
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    Балкански приказни....Од горе карбураторот ама апсолутно ништо неможе да видиш и тврдам дека тука секогаш ќе биде чист доколку моторот е возен со филтер за воздух.
     

Разгласи за форумот