штеловање на вентили

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#1
дали треба да се штеловаат вентилите т.е. да се проверат на одреден број на километри како што пишува во упатството ,иако моторот работи одлично.Станува збор за Сузики 650 DL поминато има 40 000 км .Не сум прв сопственик имам поминато 12 000 км од кога е кај мене не ми се верува да се штеловани претходно
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#2
дали треба да се штеловаат вентилите т.е. да се проверат на одреден број на километри како што пишува во упатството ,иако моторот работи одлично.Станува збор за Сузики 650 DL поминато има 40 000 км .Не сум прв сопственик имам поминато 12 000 км од кога е кај мене не ми се верува да се штеловани претходно
Кога се работи за тој модел МОРА(мислам мора само да се.......)ама пожелно е. Sent from my SM-G903F using Tapatalk
 
Допаѓања: Goce

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#3
сменував гуми во солун во О.К wheel наспроти дури чекав видов сервис Сузуки . влегов чисто информативно да прашам колку е штеловање на вентилите.
 

Attachments

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#4
Кроко Фала на мислењето -советот Сакам да го возам дури имам можност па затоа сакам да го сервисирам и си има годинчина моторот 2005 е.Но каросериски нема една грбаница .претходниот сопственик го чувал повеке од мене.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#6
сменував гуми во солун во О.К wheel наспроти дури чекав видов сервис Сузуки . влегов чисто информативно да прашам колку е штеловање на вентилите.
Е процедура е, не е со штел штрафови. Капачки надвор, брегасти надвор:) Sent from my SM-G903F using Tapatalk
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#7
кошот Корпата кај ламелите? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

Goce

Активен член
Мотор
suzuki v strom 650 dl
#9
како кај сите v stromi што ги имам слушнато, кога ќе го притисниш квачилото се смирува.не е како апен 6 ѕ на времето така работеше притисни квачило не се слуша, пушти тропаат ламелите.
 

Damjan Bogdanovski

Активен член
Мотор
Suzuki V-Strom DL-650 ABS
Клуб
Pekolni Kontrolori
#11
Вентилите на В-Стром мора да се штелуваат. Пошто јас со мојот имам поминато 106.000 км ќе ти кажам и од искуство на колку:

Прв пат на 50.000 км - покажуваа истрошеност но не крајна. Да речеме дека крајот да пролупаат вентилите е 60.000 - 70.000 км. Ланчињата беа како од фабрика затегнати. Не покажуваа истрошеност и издолженост. Ги оставив фабричките.

Втор пат на 100.000 км - плочките на вентилите не беа многу истрошени, но ланчињата беа значително издолжени. Да речеме дека би требало да бидат сменети на 80.000 - 90.000 км.

НЗС: Вентилите и ланчињата на В-Стром е најдобро да се проверуваат на секои 40.000 км, а максимум на секои 50.000 км.

Проста математика. :)
 
Допаѓања: Goce
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#12
Вентилите на В-Стром мора да се штелуваат. Пошто јас со мојот имам поминато 106.000 км ќе ти кажам и од искуство на колку: Прв пат на 50.000 км - покажуваа истрошеност но не крајна. Да речеме дека крајот да пролупаат вентилите е 60.000 - 70.000 км. Ланчињата беа како од фабрика затегнати. Не покажуваа истрошеност и издолженост. Ги оставив фабричките. Втор пат на 100.000 км - плочките на вентилите не беа многу истрошени, но ланчињата беа значително издолжени. Да речеме дека би требало да бидат сменети на 80.000 - 90.000 км. НЗС: Вентилите и ланчињата на В-Стром е најдобро да се проверуваат на секои 40.000 км, а максимум на секои 50.000 км. Проста математика. :)
Значи во потполност се сложувам со Богдан во однос на сервисните интервали на тој модел, тој е еден од ретките што вистински го експлоатира моторот а не обратно. Но во врска со плочките за вентили, значи плочките не се трошат тврди се и што би рекол народ шмишајбна не ги јаде. Имено од долготрајна работа доаѓа до деформирање на вентилот и сицот, вентилот се укопува и толеранцијата се намалува. Се става потенка плочка, старата не се фрла затоа што на друг мотор ќе си брка работа каде што ќе биде потребна таа димензија. Во сервиси каде се работат стриктно одредени брендови си поседуваат гарнитури на плочки, кај нас пошто работиме се и сешто се снаоѓаме. Плочките ги носиме на мајстор кој ги фаќа со елктромагнет и ги бруси. На едно поминување може да симне само 0,3 од дебелината а секое ново поминување кошта уште толку. Ако не се наштелуваат вентилите благовремено, толеранцијата ќе ја снема и ќе се случуваат многу несакани а богами и скапи работи. За ланчињата - најмногу страдаат кога се вози во висок степен на пренос а под мала гас и на нерамен пат. Мотори кои имаат кратки брегасти како Стормот ги чуваат повеќе. Линиски четири имаат долги брегасти и ланчињата заради јаките сили на усукување страдаат повеќе, тоа е малку намалено кај старите модели каде ланчето минува во средината, освен што е потешко за промена. Во светски сервиси за промена на ланче поставено централно се растура цела машина ама кај нас за работната рака која можеме да ја земеме мора да сме МАГИОНИЧАРИ. Се надевам дека е малку појасно:) Sent from my SM-G903F using Tapatalk
 
Last edited:
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#13
Чисто информативно со какви цени работи еден мој колега во Канада.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk