Regal Raptor NAC25

Дискусија во форумот 'Општо' започната од Sajd, 25 Jan 2017.

  1. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    205
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    120
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    Рапторот е слабо снажен за кубикажата која ја има, и има многу вибрации. Јас го имав и го дадов, многууу е точак. И тоа штелован синхронизирани карбуратори се по список ама џабе.
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  2. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.325
    Допаѓања:
    684
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Околу вентилите на Линкените - ви штракаат зошто ги штелуете ко на Мото Гуци Фалконец. Кога се по пропис не се слуша.
     
    На vige му/ѝ се допаѓа ова.
  3. jovce.

    jovce. Член

    Член од:
    25 May 2016
    Мислења:
    30
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    8
    Па јас им одев со упатството ама сиве експерти кај нас знаеш како е. Мада тој што ми ги штелуваше ми беше братучед, а и имаше лингкен како мојот.. Арно ама по подолга вожња штракаја ко саат од на баба ми времето


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. vige

    vige Активен член

    Член од:
    26 Nov 2014
    Мислења:
    102
    Допаѓања:
    81
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    Honda CBR
    Клуб:
    /
    :):):)
    Kaj bre ti tekna na Falcone, celi prikazni od vojska se imam naslushano....shto vozaci shto mehanicari:):):)
     
  5. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.325
    Допаѓања:
    684
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Јас ги имав три и ги работам на сон;)
     
    Last edited: 18 Jul 2017 во 11:37
  6. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.325
    Допаѓања:
    684
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Упатството е 0,06 усис со 0,08 издув но, 0,05 со 0,05 малку лабаво на издув е сосем ОК за нашиот бензин.
     
    На jovce. му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.325
    Допаѓања:
    684
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    За Фалконе што те интересира прашувај слободно.
     
    На vige му/ѝ се допаѓа ова.
  8. kolestepanov

    kolestepanov Активен член

    Член од:
    27 Dec 2014
    Мислења:
    139
    Допаѓања:
    99
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    tomos avtomatik cafe racer
    Клуб:
    sloboden vozac
    Ај посебно за старите машини па да се кажат ( маките) искуствата
     
    На vige му/ѝ се допаѓа ова.
  9. jovce.

    jovce. Член

    Член од:
    25 May 2016
    Мислења:
    30
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    8
    Знам дека можеби ќе "бидам испeан" бидејќи го купив рапторот но за 800е не можев да најдам нешто подобро(бaрем така мислам)
    Го купив четвртокот и 100те км до дома ги извозе мое другарче. Не знам дали има некаков проблем или не но перката за ладење и сијаличето не се уклучија после тие 100км. Дали е тоа нормално или не не знам, прв мотор ми е со водено ладење. Другарчето го возеше до кај 80/100 пополека.

    Едно ме загрижува што најверојатно цело време е возено под саух, а и јас денес 50км ги направив под саух. Бидејќи после 20км почна да има некое трокирање при давање гас, касни секунда и после наеднаш завзема а и после 7к обрати има некој ттт звук. Истово ми се случуваше со лингкенот веднаш чим го пуштев под саух.. Дали е можеби филтерот или саухот не знаам или нешто трето.

    Па затоа и да прашам:
    Претходниот газда ми рече дека со кревање на рачето нагоре(тоа што се наоѓа на левата рачка кај командите) моторот е под саух, после една минута да го ставам на средина па потоа најдолу. Е сега на интернет наидов на руска страна каде што има документ на англиски и објаснува се за моторов, таму пишува пак обратно. Па ме интересира ваше мислење, сигурно некој има искуство со овој мотор.

    Друго прашање: колку со колку да се штелуваат вентилите?

    Дали можи да се направи инжекшн како од поновите години или е неисплaтлива инвестицијa, доколку воопшто е можна бидејќи треба и други делови.

    Благодарам


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Last edited: 22 Jul 2017 во 05:30
  10. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.325
    Допаѓања:
    684
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Имам само еден краток коментар кој воедно може да се свати и како пеење - ПОСЛЕ ЕБЕЊЕ НЕМА КАЕЊЕ:)
     
    vige and jovce. like this.
  11. jovce.

    jovce. Член

    Член од:
    25 May 2016
    Мислења:
    30
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    8
    Да да тоа е така но ко ќе те фати криза за мотор тоа е тоа.
    Ако можи некој предлог ок, ако не да сме здрави и живи хаха.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  12. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    205
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    120
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    многу едноставно види лептирот од саухот како се движи во однос на полугата. Дали уклучува перка запали го во место и мери температура за да пратиш да не прегрее и види дали ќе уклучи.
    Инџекшн неможе да се направи, неисплатливо е многу замени има и неможеш да ги најдеш деловите освен од ист таков ако не префрлиш. Кај нас не е носен инџекшн модел.
     
  13. jovce.

    jovce. Член

    Член од:
    25 May 2016
    Мислења:
    30
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    8

    Средено со саухот, наидов на руска страна каде што има се и сешто за рапториве и таму беше поставен линк во ПДФ формат каде што пишуваше на англиски. Претходниот газда не ми кажа убаво.

    Тоа средено, но проблемот после 7000 обртаи сеуште е тука. Како да се гуши моторот да нема воздух :/ а се до 7к обртaи моторот е струја. Не знам дали е до филтерот за воздух, вентилите или нешто со карбурацијата.

    Патем во врска со перката сеуште при толку возење не се уклучи, се мислам да ја проверам директно дали се уклучува па доколку работи најверојатно да е рикнат сензорот за температура( ова по моја логика што можеби е грешно) иако радиаторот не е затоплен( се фаќа со рака) доколку има некоја врска и тоа.
     

Разгласи за форумот