Проблем со лифан 200цц не прима

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#1
Имам проблем со лифан 200 кубици машината е со ланче на брегаста (реплика на хонда хл) имам сменето ланче вентили и не сака да прима гас гуши и пука низ издуф на палење е погоден имам пробано и со друг карбуратор и пак исто , па ајде што можи да биди незнам што да правам ????

 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#2
Имам проблем со лифан 200 кубици машината е со ланче на брегаста (реплика на хонда хл) имам сменето ланче вентили и не сака да прима гас гуши и пука низ издуф на палење е погоден имам пробано и со друг карбуратор и пак исто , па ајде што можи да биди незнам што да правам ????

Ти тоа не испрашуеш за оцена или???
 

kolestepanov

Активен член
Мотор
tomos avtomatik cafe racer
Клуб
sloboden vozac
#3
Барај мајстор добар . Вака може до бескрај или тргни од најосновните работи , свеќица ...... Итн.
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#6
Барај мајстор добар . Вака може до бескрај или тргни од најосновните работи , свеќица ...... Итн.
Свеќица е смената и со други цди имам пробано исто е пак со филтер на карбуратор имам пробано не иде . а исто така и со друг карбуратор пробав не сака..
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#8
Сега еден мал совет: СО МНОГУ ЕЛЕКТРОНИКИ МОЖЕШ ДА ГО ЗАПАЛИШ ама само со оригиналната врти и работи ко што треба. Во Хамачи ја немаат исто како и многу други работи и затоа сум ги прешкртал со ЦРВЕНО. Ја нема, а многу е осетлива на промена на напон односно на расипан реглер и малку и треба да счури. Има можност да се упасува друга ама не е баш "одштекај уштекај" треба преправки во инсталацијата. Ако не те мрзи раскажи што се случило со машината па завршила "под нож".
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#9
Сега еден мал совет: СО МНОГУ ЕЛЕКТРОНИКИ МОЖЕШ ДА ГО ЗАПАЛИШ ама само со оригиналната врти и работи ко што треба. Во Хамачи ја немаат исто како и многу други работи и затоа сум ги прешкртал со ЦРВЕНО. Ја нема, а многу е осетлива на промена на напон односно на расипан реглер и малку и треба да счури. Има можност да се упасува друга ама не е баш "одштекај уштекај" треба преправки во инсталацијата. Ако не те мрзи раскажи што се случило со машината па завршила "под нож".

Па вака јас ја купив само машината со свиткан усисен вентил и смениф вентил и работеше пак имаше снега моторот но кога ги сменував вентилите не забележав дека налчето на брегаста било истегнато и по некое време пак ми свитка вентил потоа му сменив ланче и вентили исто на палење го наметив и се појави овој проблем (трокирање) пошто го возев со цди од веспа 150цц му купив друго цди како што имаше тогаш кога го купив не сакаше да се подобри и со тоа цди
После зедоф DC CDI го поврзаф само на пикап и акумулатор мислеќи дека е намотката кај магнетот , и пак исто работеше пробав и со друг карбуратор не се подобри ништо и сите жици ги смениф од палењето и пак ништо ..
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#10
Па вака јас ја купив само машината со свиткан усисен вентил и смениф вентил и работеше пак имаше снега моторот но кога ги сменував вентилите не забележав дека налчето на брегаста било истегнато и по некое време пак ми свитка вентил потоа му сменив ланче и вентили исто на палење го наметив и се појави овој проблем (трокирање) пошто го возев со цди од веспа 150цц му купив друго цди како што имаше тогаш кога го купив не сакаше да се подобри и со тоа цди
После зедоф DC CDI го поврзаф само на пикап и акумулатор мислеќи дека е намотката кај магнетот , и пак исто работеше пробав и со друг карбуратор не се подобри ништо и сите жици ги смениф од палењето и пак ништо ..
Од истегнато ланче на брегаста ама НЕМА ШАНСИ да свитка вентил. За да се случи тоа мора мноогу да бега.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#11
Па вака јас ја купив само машината со свиткан усисен вентил и смениф вентил и работеше пак имаше снега моторот но кога ги сменував вентилите не забележав дека налчето на брегаста било истегнато и по некое време пак ми свитка вентил потоа му сменив ланче и вентили исто на палење го наметив и се појави овој проблем (трокирање) пошто го возев со цди од веспа 150цц му купив друго цди како што имаше тогаш кога го купив не сакаше да се подобри и со тоа цди
После зедоф DC CDI го поврзаф само на пикап и акумулатор мислеќи дека е намотката кај магнетот , и пак исто работеше пробав и со друг карбуратор не се подобри ништо и сите жици ги смениф од палењето и пак ништо ..
Значи ако добро разбрав, после првото виткање на вентил моторот работел добро??? А после второто се јавува "непоправливиот проблем".
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#12
Значи ако добро разбрав, после првото виткање на вентил моторот работел добро??? А после второто се јавува "непоправливиот проблем".
да точно така од кога променив ланче и вентили има проблем . ама ланчето беше толку многу истегнато што затегачот беше докрај затегнат а ланчето беше лабаво и ми прескокнал на палење и затоа свитка вентил сега јас го средиф лово ланче нови вентили исшлајфани , е сега од тогаш пстепено почна да се појавува трокитајнето на почетокот не трокираше многу а сега многу почна (од кога го средиф ич не ми е од гаража истеран само во место го брчам неможам да одкријам од што трокира
П С мое мислење е да не нема доволно компресија моторот затоа да не трокира ...
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#13
да точно така од кога променив ланче и вентили има проблем . ама ланчето беше толку многу истегнато што затегачот беше докрај затегнат а ланчето беше лабаво и ми прескокнал на палење и затоа свитка вентил сега јас го средиф лово ланче нови вентили исшлајфани , е сега од тогаш пстепено почна да се појавува трокитајнето на почетокот не трокираше многу а сега многу почна (од кога го средиф ич не ми е од гаража истеран само во место го брчам неможам да одкријам од што трокира
П С мое мислење е да не нема доволно компресија моторот затоа да не трокира ...
Ти од Скопје ли си???
Не е до компресија 100%
Кога ти прерипа ланчето закочи машината???
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#14
Ти од Скопје ли си???
Не е до компресија 100%
Кога ти прерипа ланчето закочи машината???
јас сум од Прилеп
кога ми прерипа ланчето под мала туража си брчеше пукна и изгасна и не палеше а машината кога верглаше се слушаше кај што чука вентилот во клипот и потоа смениф вентил и ланче и се појави проблемот (трокирање) .. сега вака како што е со проблемов кога работи под мала туража без ауспух без грана цело време оган плав истерува ,дали е тоа нормално
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#15
јас сум од Прилеп
кога ми прерипа ланчето под мала туража си брчеше пукна и изгасна и не палеше а машината кога верглаше се слушаше кај што чука вентилот во клипот и потоа смениф вентил и ланче и се појави проблемот (трокирање) .. сега вака како што е со проблемов кога работи под мала туража без ауспух без грана цело време оган плав истерува ,дали е тоа нормално
Ај да не те држам у неизвесност поеќе, по моја паушална проценка како што често велам "ЕДЕН СПРЕМА ОКО" сметам дека при второто виткање на вентил заради недоволна стегнатост на магнетот се кине КАЈЛАТА на радилица. Магнетот полека полека го менува местото и бидејки на него е брегот за контрола на давачот, давачот почнува да добива импулс на погрешно место и моторот работи лошо, грее, не прима ........итн, итн. Извади магнет и провери дали кајлата е во ред и дали T по кое претпоставувам се раководиш за местење на ланчето ти доаѓа таму каде што треба:)
ПС. Ако сум во право и ако го решиш проблемот со нова кајла ШТРАФОТ ЗА МАГНЕТ го стегаш со ПИШТОЛ И КОМПРЕСОР.
ПС2. Чисто се сомневам дека се друго си средил ко што треба ама според она што објаснуваш проблемот лежи во изместено палење.
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#16
Ај да не те држам у неизвесност поеќе, по моја паушална проценка како што често велам "ЕДЕН СПРЕМА ОКО" сметам дека при второто виткање на вентил заради недоволна стегнатост на магнетот се кине КАЈЛАТА на радилица. Магнетот полека полека го менува местото и бидејки на него е брегот за контрола на давачот, давачот почнува да добива импулс на погрешно место и моторот работи лошо, грее, не прима ........итн, итн. Извади магнет и провери дали кајлата е во ред и дали T по кое претпоставувам се раководиш за местење на ланчето ти доаѓа таму каде што треба:)
ПС. Ако сум во право и ако го решиш проблемот со нова кајла ШТРАФОТ ЗА МАГНЕТ го стегаш со ПИШТОЛ И КОМПРЕСОР.
ПС2. Чисто се сомневам дека се друго си средил ко што треба ама според она што објаснуваш проблемот лежи во изместено палење.
Не е до кајлата здрава е здраво е и лежиштето во магнетот, сепак ти благодарам за сите претпоставки што ми ги даде , јас мислам дека нема да можи да се реши проблемов тука на форумов. иначе јас цела машина ја растутиф и кај мењач зан4и комплетно цела и ја составував полека полека за да не најдам некој дефект што можам да го видам со голо око но не најдов ништо .. Потоа го местефме со едно мајсториште даго речам го местефме на рание/касние на палење ама така е по лошо и не е до тоа ..
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#17
Не е до кајлата здрава е здраво е и лежиштето во магнетот, сепак ти благодарам за сите претпоставки што ми ги даде , јас мислам дека нема да можи да се реши проблемов тука на форумов. иначе јас цела машина ја растутиф и кај мењач зан4и комплетно цела и ја составував полека полека за да не најдам некој дефект што можам да го видам со голо око но не најдов ништо .. Потоа го местефме со едно мајсториште даго речам го местефме на рание/касние на палење ама така е по лошо и не е до тоа ..
Епа не знам што да ти кажам, се е во ред а не го бива. Такво нешто нема:)
 

stanojoski

Нов член
Мотор
lifan
#18
Епа не знам што да ти кажам, се е во ред а не го бива. Такво нешто нема:)
Единствено нешто што се гледа со голо око е дека лилиндарот е изеден и клипот и по малце кариките и ја нема онаа компресија што треба да ја има мене единствено сумливо тоа ми остана па сега незнам дали да го бушам на специјала или во друго да го барам проблемот .. :(
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#19
Единствено нешто што се гледа со голо око е дека лилиндарот е изеден и клипот и по малце кариките и ја нема онаа компресија што треба да ја има мене единствено сумливо тоа ми остана па сега незнам дали да го бушам на специјала или во друго да го барам проблемот .. :(
Главата сигурен ли си дека е ко што треба, сицеви, вентили, пукнатина некоја. Искрата каква е на кабел за свекица??? Треба да е плава тенка звучна и ЕДИНЕЧНА. Ако се двои на поголеми вртежи и ако ја менува бојата кон жолта нешто не е во ред. Земи стробоскоп и на магнетот низ дупката види колку си у предпалење и колку уранува на гас. Прави нешто суштинско зошто не е возможно се да е во ред а да те зеза.
 
Last edited: