Проблем со лифан 200цц не прима

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од stanojoski, 5 Jun 2017.

  1. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    Имам проблем со лифан 200 кубици машината е со ланче на брегаста (реплика на хонда хл) имам сменето ланче вентили и не сака да прима гас гуши и пука низ издуф на палење е погоден имам пробано и со друг карбуратор и пак исто , па ајде што можи да биди незнам што да правам ????

     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  2. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ти тоа не испрашуеш за оцена или???
     
  3. kolestepanov

    kolestepanov Активен член

    Член од:
    27 Dec 2014
    Мислења:
    138
    Допаѓања:
    98
    Трофеи:
    28
    Мотор:
    tomos avtomatik cafe racer
    Клуб:
    sloboden vozac
    Барај мајстор добар . Вака може до бескрај или тргни од најосновните работи , свеќица ...... Итн.
     
  4. nikola_bb

    nikola_bb Активен член

    Член од:
    12 Apr 2015
    Мислења:
    203
    Фото и видео:
    1
    Албуми:
    1
    Допаѓања:
    117
    Трофеи:
    43
    Мотор:
    Regal Raptor 350 spt
    Za zavrsna ide 10ti Junj

    Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk
     
  5. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    Не ве испрашувам за оцена него барам помош од вас.
    Се извинувам нешто ако згрешив , нов сум на форумов
     
    Last edited: 5 Jun 2017
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  6. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    Свеќица е смената и со други цди имам пробано исто е пак со филтер на карбуратор имам пробано не иде . а исто така и со друг карбуратор пробав не сака..
     
  7. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Мала шала, мала шала како за добредојде;)
     
  8. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Сега еден мал совет: СО МНОГУ ЕЛЕКТРОНИКИ МОЖЕШ ДА ГО ЗАПАЛИШ ама само со оригиналната врти и работи ко што треба. Во Хамачи ја немаат исто како и многу други работи и затоа сум ги прешкртал со ЦРВЕНО. Ја нема, а многу е осетлива на промена на напон односно на расипан реглер и малку и треба да счури. Има можност да се упасува друга ама не е баш "одштекај уштекај" треба преправки во инсталацијата. Ако не те мрзи раскажи што се случило со машината па завршила "под нож".
     
  9. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan

    Па вака јас ја купив само машината со свиткан усисен вентил и смениф вентил и работеше пак имаше снега моторот но кога ги сменував вентилите не забележав дека налчето на брегаста било истегнато и по некое време пак ми свитка вентил потоа му сменив ланче и вентили исто на палење го наметив и се појави овој проблем (трокирање) пошто го возев со цди од веспа 150цц му купив друго цди како што имаше тогаш кога го купив не сакаше да се подобри и со тоа цди
    После зедоф DC CDI го поврзаф само на пикап и акумулатор мислеќи дека е намотката кај магнетот , и пак исто работеше пробав и со друг карбуратор не се подобри ништо и сите жици ги смениф од палењето и пак ништо ..
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  10. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Од истегнато ланче на брегаста ама НЕМА ШАНСИ да свитка вентил. За да се случи тоа мора мноогу да бега.
     
  11. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Значи ако добро разбрав, после првото виткање на вентил моторот работел добро??? А после второто се јавува "непоправливиот проблем".
     
  12. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    да точно така од кога променив ланче и вентили има проблем . ама ланчето беше толку многу истегнато што затегачот беше докрај затегнат а ланчето беше лабаво и ми прескокнал на палење и затоа свитка вентил сега јас го средиф лово ланче нови вентили исшлајфани , е сега од тогаш пстепено почна да се појавува трокитајнето на почетокот не трокираше многу а сега многу почна (од кога го средиф ич не ми е од гаража истеран само во место го брчам неможам да одкријам од што трокира
    П С мое мислење е да не нема доволно компресија моторот затоа да не трокира ...
     
  13. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ти од Скопје ли си???
    Не е до компресија 100%
    Кога ти прерипа ланчето закочи машината???
     
  14. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    јас сум од Прилеп
    кога ми прерипа ланчето под мала туража си брчеше пукна и изгасна и не палеше а машината кога верглаше се слушаше кај што чука вентилот во клипот и потоа смениф вентил и ланче и се појави проблемот (трокирање) .. сега вака како што е со проблемов кога работи под мала туража без ауспух без грана цело време оган плав истерува ,дали е тоа нормално
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ај да не те држам у неизвесност поеќе, по моја паушална проценка како што често велам "ЕДЕН СПРЕМА ОКО" сметам дека при второто виткање на вентил заради недоволна стегнатост на магнетот се кине КАЈЛАТА на радилица. Магнетот полека полека го менува местото и бидејки на него е брегот за контрола на давачот, давачот почнува да добива импулс на погрешно место и моторот работи лошо, грее, не прима ........итн, итн. Извади магнет и провери дали кајлата е во ред и дали T по кое претпоставувам се раководиш за местење на ланчето ти доаѓа таму каде што треба:)
    ПС. Ако сум во право и ако го решиш проблемот со нова кајла ШТРАФОТ ЗА МАГНЕТ го стегаш со ПИШТОЛ И КОМПРЕСОР.
    ПС2. Чисто се сомневам дека се друго си средил ко што треба ама според она што објаснуваш проблемот лежи во изместено палење.
     
  16. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    Не е до кајлата здрава е здраво е и лежиштето во магнетот, сепак ти благодарам за сите претпоставки што ми ги даде , јас мислам дека нема да можи да се реши проблемов тука на форумов. иначе јас цела машина ја растутиф и кај мењач зан4и комплетно цела и ја составував полека полека за да не најдам некој дефект што можам да го видам со голо око но не најдов ништо .. Потоа го местефме со едно мајсториште даго речам го местефме на рание/касние на палење ама така е по лошо и не е до тоа ..
     
  17. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Епа не знам што да ти кажам, се е во ред а не го бива. Такво нешто нема:)
     
  18. stanojoski

    stanojoski Нов член

    Член од:
    5 Jun 2017
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    6
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    lifan
    Единствено нешто што се гледа со голо око е дека лилиндарот е изеден и клипот и по малце кариките и ја нема онаа компресија што треба да ја има мене единствено сумливо тоа ми остана па сега незнам дали да го бушам на специјала или во друго да го барам проблемот .. :(
     
  19. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Главата сигурен ли си дека е ко што треба, сицеви, вентили, пукнатина некоја. Искрата каква е на кабел за свекица??? Треба да е плава тенка звучна и ЕДИНЕЧНА. Ако се двои на поголеми вртежи и ако ја менува бојата кон жолта нешто не е во ред. Земи стробоскоп и на магнетот низ дупката види колку си у предпалење и колку уранува на гас. Прави нешто суштинско зошто не е возможно се да е во ред а да те зеза.
     
    Last edited: 7 Jun 2017
  20. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.308
    Допаѓања:
    672
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Провери контакти, да не имаш некој лабав, на пример плусот на бомбина:)
     

Разгласи за форумот