Ај да не те држам у неизвесност поеќе, по моја паушална проценка како што често велам "ЕДЕН СПРЕМА ОКО" сметам дека при второто виткање на вентил заради недоволна стегнатост на магнетот се кине КАЈЛАТА на радилица. Магнетот полека полека го менува местото и бидејки на него е брегот за контрола на давачот, давачот почнува да добива импулс на погрешно место и моторот работи лошо, грее, не прима ........итн, итн. Извади магнет и провери дали кајлата е во ред и дали T по кое претпоставувам се раководиш за местење на ланчето ти доаѓа таму каде што треба

ПС. Ако сум во право и ако го решиш проблемот со нова кајла ШТРАФОТ ЗА МАГНЕТ го стегаш со ПИШТОЛ И КОМПРЕСОР.
ПС2. Чисто се сомневам дека се друго си средил ко што треба ама според она што објаснуваш проблемот лежи во изместено палење.