Nsr rattle/tropka ili nzz

Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#41
Јас постирав тука со прашање дали моторот кје ми стигне 15тина километри До најблискиот мајстор пошто немам услови ниту пари за транспорт
Тоа никој не би смеел да нагаѓа. Sent from my SM-G903F using Tapatalk
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#42
Инаку и сам можеше да дојдеш до бараните сознанија ама избрза и го склопи. А на мајсторот ако вистински сакал да дијагностицира дали има луфта на радилица или не, повеќе му одговараше отворен. Sent from my SM-G903F using Tapatalk
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#43
И сега нормално како и секој друг муабет ќе биде "Прохујало са вихором". Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Допаѓања: kire

alekkela-onak

Активен член
Мотор
kawasaki
Клуб
sons of the order
#44
Не...глуп јас вратив се па после кје го вадам ко гледам небива штрафовите од внатре
Се брзав да затворам се пошто сабајле ми довага мајстор чисто да го чуе му кажувам што како тој ми вика има шанси да е тоа што го барате ама изгледа клипот удара или лагер на радалица
мене ме интересира што испадна како проблем. последен пост од тебе е на 16-ти април... до сега се пројдени 20 дена, сигурно детекција е направена а веројатно и санирано... така да, ај, повели, пиши...
 

Nikolce80

Нов член
Мотор
Honda.nsr
#45
Завлекол клипот на цилиндарот го изгребал...мајсторот рече нема што да му правеме на цилиндарот кје ставе нов клип и со тек на време пак кје дојде до тропањето.Моторот стои разглобен кај него и јас се мислам што да му правеме пошто нов цилиндар е скапо у пм
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#46
Завлекол клипот на цилиндарот го изгребал...мајсторот рече нема што да му правеме на цилиндарот кје ставе нов клип и со тек на време пак кје дојде до тропањето.Моторот стои разглобен кај него и јас се мислам што да му правеме пошто нов цилиндар е скапо у пм
Хилзна другарче како овој што го правев скоро.
Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#48
Инаку треба да се види цилиндарот, во некој случај може и да се спаси, ама вака е само 'гледање во кафе". Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 

Nikolce80

Нов член
Мотор
Honda.nsr
#49
исто јас препорачував. според мајсторот неможел да се прави пошто бил алминиумски
сега утре на работа кје прашам дали можат да го брусат алминиумот(работам во руен фабрика за авто делови.етц)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#50
исто јас препорачував. според мајсторот неможел да се прави пошто бил алминиумски сега утре на работа кје прашам дали можат да го брусат алминиумот(работам во руен фабрика за авто делови.етц)
Абе какво брусење, само да се прохонува ако има залепено алуминиум од клипот на ѕидот од цилиндарот. Ако е ископан никасилот нема спас, само хилзнување што не е ефтино ама е далеку помалку од нов цилиндар. Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Допаѓања: gjgj

Nikolce80

Нов член
Мотор
Honda.nsr
#51
јас не ја знам состојбата за цилиндарот пошо мајсторов вчера ми се јави ми рече клипот гребал на цилиндарот и нешто поради тоа што бил цилиндарот алминиумски не можело да се прави
утре кје прашам на работа што како дали може.Пошто нели машински инжињери
па кје одам кај мајсторот да го видам и кје ставам слики тука.А у мегу време кје поминам кај една пордавничка каде има поволни делови да прашам што имат и дали имат
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#52
исто јас препорачував. според мајсторот неможел да се прави пошто бил алминиумски сега утре на работа кје прашам дали можат да го брусат алминиумот(работам во руен фабрика за авто делови.етц)
Ти од Кочани ли си? Јас сум зет на Ангелчо "вражалецо" што ви е ренген за авто клима таму. Поздрави го ако се знаете :) Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Допаѓања: gjgj
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#53
Пумпата не меша т.е исфрлена е од употреба јас си правам сам смеса
Сега сваќаш ли колку е важно пумпата да меша а не ти? На времето мешаа луѓето ама сите се разбираа до толку за да почуствуваат симптом на "недоволно масло". И кај тебе тоа губењето сила и гасењето било завлекување заради недоволно масло ама "знаците треба да ги прочиташ". Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 

Nikolce80

Нов член
Мотор
Honda.nsr
#54
Кје си одам дома за 1 саат кје ставам слика..Му спомнав на мајсторот хилзна не сакаше не ми препорача хилзна се ставало кога ќе се оструга цементацијата и кје мора..а она што завлекол клипот кје се очисти ама поголем проблем било што клипот го искривил малце цилиндерот и мајсторот ми рече нов клип кје ставеме ама кје издржи околу 1 година
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#55
Кје си одам дома за 1 саат кје ставам слика..Му спомнав на мајсторот хилзна не сакаше не ми препорача хилзна се ставало кога ќе се оструга цементацијата и кје мора..а она што завлекол клипот кје се очисти ама поголем проблем било што клипот го искривил малце цилиндерот и мајсторот ми рече нов клип кје ставеме ама кје издржи околу 1 година
Твојата Хонда е made in Italy и клип тешко дека "расте на дрво". И во Грција едвај го најдовме и затоа ти препорачувам ТРАЈНО решение. И мајсторот браво "календар на газот" има па однапред знае клипот колку ќе трае.......бог да чува. Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#58
Тоа ти е хилзната, никасилот е тенок слој со дебелина до 0,5 мм. Еден спрема око хилзната е многу дебела, овој мотор нема специјали и затоа се става најтенка хилзна што може. Вака температурата од хилзната не се префрла ефикасно на алуминиумот и ладењето е лошо.
Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#59
Според сликата и скоро е правена, уште јасно се гледа хонот на цилиндарот. Многу зависи и дали матерјалот од кој што е правена е соодветен и бла бла бла, како е бушен, толеранција и останато. Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 

Nikolce80

Нов член
Мотор
Honda.nsr
#60
Сеа солуцијата е некакво полирање и клип...54ка е отворот моментално