Масла за моторцикли

Damjan Bogdanovski

Активен член
Мотор
Suzuki V-Strom DL-650 ABS
Клуб
Pekolni Kontrolori


miljarda % sum siguren deka e full sintetika bashka i na raft go imam...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ова масло се покажа како многу несоодветно во мојот В-Стром. Јес дека е евтино ама е веројатно најлошото масло што сум го користел. Моторот беше многу побучен од вообичаено, а менувачот ѕвонеше од штракање. Единствено такво масло што сум видел... Не го препорачувам маслово, сори...

Инаку сум пишал порано дека во моторот користам автомобилско масло - воглавно наменето за дизел. Неколку пати е поевтино од ова што "наводно е специјално за мотоцикли".

После 100.000 км користење автомобилско масло:

- компресијата е супер
- ланчињата се уште фабрички и стегнати да не треба да се менуваат.
- вентилите се штелувани на 62.000 км и уште не се за чепкање.
- ламелата е супер - си држи и не се распаднала како што велат рекламите за моторџиски масла.

Трикот е само во тоа - да не се ставаат најврвниве автомибилски масла што содржат модификатори на фрикција (таквите се и ретки) туку од овие што се околу 200 денари за литар од класата на API SJ или Sl.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Ова масло се покажа како многу несоодветно во мојот В-Стром. Јес дека е евтино ама е веројатно најлошото масло што сум го користел. Моторот беше многу побучен од вообичаено, а менувачот ѕвонеше од штракање. Единствено такво масло што сум видел... Не го препорачувам маслово, сори...

Инаку сум пишал порано дека во моторот користам автомобилско масло - воглавно наменето за дизел. Неколку пати е поевтино од ова што "наводно е специјално за мотоцикли".

После 100.000 км користење автомобилско масло:

- компресијата е супер
- ланчињата се уште фабрички и стегнати да не треба да се менуваат.
- вентилите се штелувани на 62.000 км и уште не се за чепкање.
- ламелата е супер - си држи и не се распаднала како што велат рекламите за моторџиски масла.

Трикот е само во тоа - да не се ставаат најврвниве автомибилски масла што содржат модификатори на фрикција (таквите се и ретки) туку од овие што се околу 200 денари за литар од класата на API SJ или Sl.
Зборуваш за Модрича или за Ени не разбирам.
 

Damjan Bogdanovski

Активен член
Мотор
Suzuki V-Strom DL-650 ABS
Клуб
Pekolni Kontrolori
Зборувам за ENI. Баш и го цитирав со слика.
Јас обично го застапувам мислењето дека околу масло не треба човек да се припотресува - важно е да се менува според упатството: на километража или временски и со соодветна градација.

Ама ова масло и единствено ова - ЕНИ многу лошо се покажа на мојот мотор. Според звукот, само на уво вака лаички се однесуваше како SAE 10W-30. Како да ја нема потребната вискозност - штом моторот толку бучи, а менувачот прави жданг - жданг. Првите 500 - 1000 км беше во ред, но после тоа звукот на моторот и менувачот језиво се сменија.

Пред време го сменив со Total Quartz 7000 Diesel SAE 10W-40 (такво имав вишок дома) и моторот и менувачот моментално се смирија. Значи дефинитивно до маслото беше.

Претпоставка: Маслово можеби ново е со градација 10-50 но пребргу ја губи. Дефинитивно не може да истера цел маслен интервал дури и во умерена машина како В-Стром кој има доста рестриктивен интервал од 6000 км. За поновите машини со интервал преку 12000 км ич па не би го бивало. За оние што менуваат масло на 1500 км - можеби е ОК.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Зборувам за ENI. Баш и го цитирав со слика.
Јас обично го застапувам мислењето дека околу масло не треба човек да се припотресува - важно е да се менува според упатството: на километража или временски и со соодветна градација.

Ама ова масло и единствено ова - ЕНИ многу лошо се покажа на мојот мотор. Според звукот, само на уво вака лаички се однесуваше како SAE 10W-30. Како да ја нема потребната вискозност - штом моторот толку бучи, а менувачот прави жданг - жданг. Првите 500 - 1000 км беше во ред, но после тоа звукот на моторот и менувачот језиво се сменија.

Пред време го сменив со Total Quartz 7000 Diesel SAE 10W-40 (такво имав вишок дома) и моторот и менувачот моментално се смирија. Значи дефинитивно до маслото беше.

Претпоставка: Маслово можеби ново е со градација 10-50 но пребргу ја губи. Дефинитивно не може да истера цел маслен интервал дури и во умерена машина како В-Стром кој има доста рестриктивен интервал од 6000 км. За поновите машини со интервал преку 12000 км ич па не би го бивало. За оние што менуваат масло на 1500 км - можеби е ОК.
Од италјаните поштуем само IP, инаку општо се чудни рецептури. Моментално имам многу бедно искуство со едно "ТРКАЧКО" масло со италјанско потекло ама не би коментирал со надеж дека на тркачкиот мотор на кој го користевме едноставно НЕ МУ ОДГОВАРАШЕ.
 

Trninka

Домаќин
Мотор
Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
Ова ени-то истото јас го користев на 125цц шерко, и беше ок. Ама го менував на 1500км, така да не осетив какво би било понатаму.

Инаку гледам сега на макпетрол, почнале да продаваат Repsol. Конкретно за ова на сликата. Маслото секаде се продаваше по цена од 590 денари, и сега во макпетрол 390?!?. Како е можно, или макпетрол прават некои сомнителни ујдурми, како што беше случај со валволин?

IMG_20171119_103505.jpg IMG_20171119_103505.jpg
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Ова ени-то истото јас го користев на 125цц шерко, и беше ок. Ама го менував на 1500км, така да не осетив какво би било понатаму.

Инаку гледам сега на макпетрол, почнале да продаваат Repsol. Конкретно за ова на сликата. Маслото секаде се продаваше по цена од 590 денари, и сега во макпетрол 390?!?. Како е можно, или макпетрол прават некои сомнителни ујдурми, како што беше случај со валволин?

Прикачени фајлови 1304 Прикачени фајлови 1304
Не се ујдурми, набавната цена е мала како и за Ени ама кога се работи за дуќанче две газдата УТЕПУЕ со заработувачка а МП оди со многу помала заработувачка заради количеството кое го троши. Сега ќе видиш дека за кратко време Репсол ќе го снема од дуќаните затоа што нема да можат да држат чекор со МП во цената. И нормално преку ноќ ќе стане НЕОРИГИНАЛ заради ниската цена.:)
 
Last edited:

Trninka

Домаќин
Мотор
Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
Може го смениле увозникот, оти тој треба да ја диктира цената. Гледаш мотулот е многу скапо у МП, а кај дуќанџиите е секаде иста цена. Како и да е мене ми одговара за репсолот :)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Може го смениле увозникот, оти тој треба да ја диктира цената. Гледаш мотулот е многу скапо у МП, а кај дуќанџиите е секаде иста цена. Како и да е мене ми одговара за репсолот :)
Мотул е "уље со карактер" а и ако примарно работиш со Репсол а секундарно со Мотул, логично е да првото со цена го привлекува муштеријата многу повеќе од второто.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Туку ми недостасува Валволин - от, искрено за "неуспешната кариера" на овој моќен бренд на територијата на МК е "заслужен" Макпетрол и не знам дали таа штета сегашниот увозник ќе може да ја оправи ама.....тоа е. Најмногу ми смета СЕЛЕКТИВНИОТ увоз на само еден сегмент од гамата на маслените производи, на пример пред две недели открив и продавница со BP (бритиш петрол) ама ете немаат масла за моторцикли јбг.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Молба до Zuty, во една прилика или во еден пост кажа каде се наоѓа претставништвото на Силколин бидејки го користиш во својата Јамаха. Искрено го барам постот ама ......тешко, затоа ако може реприза.
 

Damjan Bogdanovski

Активен член
Мотор
Suzuki V-Strom DL-650 ABS
Клуб
Pekolni Kontrolori
или макпетрол прават некои сомнителни ујдурми, како што беше
Не прават Макпетрол ујдурми ниту со Валволин не правеле. Едноставно продаваат по цена колку што е нормално. Репсолот секаде во Европа кај поголемите продавачи чини точно толку. Валволинот исто така.

Високата цена на Мотул во Македонија е резултат на високо поставената цена од увозникот. Досегашниот увозник на Репсол и не беше скап. НО ! Има друг битен фактор: самите трговци и сервисери кои формирајќи митови за одредени брендови, ставаат маржи до небеса. Цената на маслото кај нив е за секој човек различна. Ако те види дека се припотресуваш и менуваш масло на 1500 км и пазиш на бренд, тогаш горе наведениов Репсол е 590 ден и ти вика за тебе 550. Ако те види дека ставаш масло за кола и му дадеш на знаење дека истото е многу поквалитетно и поевтино, за истиот оној горе Репсол ти вика: пробај го ова, ново ми е - и ние го ставаме на нашиве тркачки мотори. 500 е - јас 450 ден ти го давам.

За конкретен случај зборувам и за наведеното Репсол масло. Значи за 450 ден колку што мене ми беше нудено - сите имаат ќар.

Во Макпетрол се што не е нафта, им е чисто хоби и има нереална цена - висока или ниска: од Нолан за кој имаат цени најниски во свет, па на даље... Но маслата им се со реална цена.

А за Валволин беа коректни. Проверив во една прилика. Кога им најдов дека имаат несоодветна етикета на еден вид масло, го повлекоа од сите пумпи во Македонија и чекаа да им стигнат оригинални етикети од фабриката во Холандија за да ги прелепат. Јас пријавив директно во Холандија и прашав да не е некоја ујдурма на Макпетрол. Ми побараа да им пратам едно неотпакувано шише за проверка во лабораторија. Подоцна потврдија дека маслото е оригинал и дека се работи за фабричка грешка во етикетите од типот копи / пејст. Избор на фабриката беше да се прелепат шишињата, а не да се враќаат во Холандија. Мене ме обезштетија со 9 шишиња масло - највисок модел од гамата.

Сметам дека Макпетрол коректно постапил што ги повлекол од продажба сите шишиња од тоа масло, се додека случајот не се расчисти и одлука донесе Валволин.

Сега макпетрол е увозник за Репсол.
Увозникот за Валволин - Еуроимпекс се произјасни дека сега засега нема интерес да држи масла за 4-тактни моторцикли.
 

Attachments

Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
Не прават Макпетрол ујдурми ниту со Валволин не правеле. Едноставно продаваат по цена колку што е нормално. Репсолот секаде во Европа кај поголемите продавачи чини точно толку. Валволинот исто така.

Високата цена на Мотул во Македонија е резултат на високо поставената цена од увозникот. Досегашниот увозник на Репсол и не беше скап. НО ! Има друг битен фактор: самите трговци и сервисери кои формирајќи митови за одредени брендови, ставаат маржи до небеса. Цената на маслото кај нив е за секој човек различна. Ако те види дека се припотресуваш и менуваш масло на 1500 км и пазиш на бренд, тогаш горе наведениов Репсол е 590 ден и ти вика за тебе 550. Ако те види дека ставаш масло за кола и му дадеш на знаење дека истото е многу поквалитетно и поевтино, за истиот оној горе Репсол ти вика: пробај го ова, ново ми е - и ние го ставаме на нашиве тркачки мотори. 500 е - јас 450 ден ти го давам.

За конкретен случај зборувам и за наведеното Репсол масло. Значи за 450 ден колку што мене ми беше нудено - сите имаат ќар.

Во Макпетрол се што не е нафта, им е чисто хоби и има нереална цена - висока или ниска: од Нолан за кој имаат цени најниски во свет, па на даље... Но маслата им се со реална цена.

А за Валволин беа коректни. Проверив во една прилика. Кога им најдов дека имаат несоодветна етикета на еден вид масло, го повлекоа од сите пумпи во Македонија и чекаа да им стигнат оригинални етикети од фабриката во Холандија за да ги прелепат. Јас пријавив директно во Холандија и прашав да не е некоја ујдурма на Макпетрол. Ми побараа да им пратам едно неотпакувано шише за проверка во лабораторија. Подоцна потврдија дека маслото е оригинал и дека се работи за фабричка грешка во етикетите од типот копи / пејст. Избор на фабриката беше да се прелепат шишињата, а не да се враќаат во Холандија. Мене ме обезштетија со 9 шишиња масло - највисок модел од гамата.

Сметам дека Макпетрол коректно постапил што ги повлекол од продажба сите шишиња од тоа масло, се додека случајот не се расчисти и одлука донесе Валволин.

Сега макпетрол е увозник за Репсол.
Увозникот за Валволин - Еуроимпекс се произјасни дека сега засега нема интерес да држи масла за 4-тактни моторцикли.
Значи Еуроимпекс ќе си тера стандардна македонска шема.
 

Trninka

Домаќин
Мотор
Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
Не прават Макпетрол ујдурми ниту со Валволин не правеле. Едноставно продаваат по цена колку што е нормално. Репсолот секаде во Европа кај поголемите продавачи чини точно толку. Валволинот исто така.

Високата цена на Мотул во Македонија е резултат на високо поставената цена од увозникот. Досегашниот увозник на Репсол и не беше скап. НО ! Има друг битен фактор: самите трговци и сервисери кои формирајќи митови за одредени брендови, ставаат маржи до небеса. Цената на маслото кај нив е за секој човек различна. Ако те види дека се припотресуваш и менуваш масло на 1500 км и пазиш на бренд, тогаш горе наведениов Репсол е 590 ден и ти вика за тебе 550. Ако те види дека ставаш масло за кола и му дадеш на знаење дека истото е многу поквалитетно и поевтино, за истиот оној горе Репсол ти вика: пробај го ова, ново ми е - и ние го ставаме на нашиве тркачки мотори. 500 е - јас 450 ден ти го давам.

За конкретен случај зборувам и за наведеното Репсол масло. Значи за 450 ден колку што мене ми беше нудено - сите имаат ќар.

Во Макпетрол се што не е нафта, им е чисто хоби и има нереална цена - висока или ниска: од Нолан за кој имаат цени најниски во свет, па на даље... Но маслата им се со реална цена.

А за Валволин беа коректни. Проверив во една прилика. Кога им најдов дека имаат несоодветна етикета на еден вид масло, го повлекоа од сите пумпи во Македонија и чекаа да им стигнат оригинални етикети од фабриката во Холандија за да ги прелепат. Јас пријавив директно во Холандија и прашав да не е некоја ујдурма на Макпетрол. Ми побараа да им пратам едно неотпакувано шише за проверка во лабораторија. Подоцна потврдија дека маслото е оригинал и дека се работи за фабричка грешка во етикетите од типот копи / пејст. Избор на фабриката беше да се прелепат шишињата, а не да се враќаат во Холандија. Мене ме обезштетија со 9 шишиња масло - највисок модел од гамата.

Сметам дека Макпетрол коректно постапил што ги повлекол од продажба сите шишиња од тоа масло, се додека случајот не се расчисти и одлука донесе Валволин.

Сега макпетрол е увозник за Репсол.
Увозникот за Валволин - Еуроимпекс се произјасни дека сега засега нема интерес да држи масла за 4-тактни моторцикли.
Па токму јас милам дека ти посочив за етикетата на Валволин, и токму за тоа и реков да не е “ујдурма“. Инаку не знаев дека со случајот си отишол толку длабоко, ама еве сега знаеме :).
 

Damjan Bogdanovski

Активен член
Мотор
Suzuki V-Strom DL-650 ABS
Клуб
Pekolni Kontrolori
Па токму јас милам дека ти посочив за етикетата на Валволин...
Знам на што мислиш и затоа и дадов поопширно објаснување - да не остане простор за шпекулации. Маслото така си стигнало од Холандија налепено. Го повлекоа истиот момент. Мислам дека е тоа ок и професионално. Тогаш расчистив и една друга дилема: дали на Макпетрол им стигало масло Валволин како булк - во буруња и цистерни па после го препакувале. Одговорот беше НЕ. Валволин - само во фабрички пакувања, без право на интервенција. Си имаме ние наш бренд Lubex - тој ние го пакуваме.

Со Еуроимпекс разговарав три пати. Донесоа симболична количина за 2Т мотори и неколку кутии за 4Т по цена од 325 ден за литар, го продале на свои вработени и немаат намера да го увезуваат сега за сега.
 

Zuty

Активен член
Мотор
GPZ1100, TDM900
Клуб
JOK
Молба до Zuty, во една прилика или во еден пост кажа каде се наоѓа претставништвото на Силколин бидејки го користиш во својата Јамаха. Искрено го барам постот ама ......тешко, затоа ако може реприза.
http://www.fuchs.com.mk/index.php/fuchs-2
Мотор-Оил Скопје
гледа на главната улица
 

Attachments