мал проблем околу гаснење

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#1
Имам мал проблем со скутерот. Зошто морам да го држам под туража околу 1 мин после ладен старт, инаку гасне? После нема проблем.
Како може да се среде проблемов
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#2
Имам мал проблем со скутерот. Зошто морам да го држам под туража околу 1 мин после ладен старт, инаку гасне? После нема проблем.
Како може да се среде проблемов
Што му чепкаше па почна тоа да го прави???
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#3
Што му чепкаше па почна тоа да го прави???
Тука не се разбирам и не чепкам.
Од порано вака ми прае.
Некогаш гасни некогаш не.
Само која е причинава што вака прави. Не му оди бензин или што
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#4
Тука не се разбирам и не чепкам.
Од порано вака ми прае.
Некогаш гасни некогаш не.
Само која е причинава што вака прави. Не му оди бензин или што
Очигледно му треба темелно сервисирање, нешто може преку рекла - казала ама некои работи мора "ќључ у руке".
 

Trninka

Домаќин
Мотор
Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
#5
Имам мал проблем со скутерот. Зошто морам да го држам под туража околу 1 мин после ладен старт, инаку гасне? После нема проблем.
Како може да се среде проблемов
Не му работи саухот.
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#6
тоа значи дека треба нов саух или нов карбуратор?
и колку би ме чинело?
значи вака. Прв старт не гаси. Да го повозам 7-8 км, да го оставам 30 мин да излади ќе гаси.... И морам да го држам под туража околу 1мин
 

Trninka

Домаќин
Мотор
Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
#7
тоа значи дека треба нов саух или нов карбуратор?
и колку би ме чинело?
значи вака. Прв старт не гаси. Да го повозам 7-8 км, да го оставам 30 мин да излади ќе гаси.... И морам да го држам под туража околу 1мин
Ова објаснување е скроз различно од првиот пост. Ве молам во иднина проблемите да ги објаснувате какви што се, а не за истиот проблем два различни описи.

Не знам што му е на моторот, однеси го на сервис.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#8
Ако саухот после едена минута работа на моторот ПО ЛАДЕН СТАРТ е топол кон вруќ значи функционира, ако е ладен тогаш НЕ. Тоа што моторот после возење и повторно палење треба да го држиш под гас и при тоа ЧАДИ И ТРОКИРА е знак дека при стоењето карбураторот прелива и ти го полни картерот со бензин. Се додека моторот не го согори вишокот мораш да го држиш под гас зошто ќе угаси. Како и да е треба мајстор да го прегледа и да го доведе во ред инаку мака ќе мачиш и ти и тој. Се надевам дека проф. др. мр. пр Бузуки ќе ми даде една преодна оцена за трудов;)
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#9
Ако саухот после едена минута работа на моторот ПО ЛАДЕН СТАРТ е топол кон вруќ значи функционира, ако е ладен тогаш НЕ. Тоа што моторот после возење и повторно палење треба да го држиш под гас и при тоа ЧАДИ И ТРОКИРА е знак дека при стоењето карбураторот прелива и ти го полни картерот со бензин. Се додека моторот не го согори вишокот мораш да го држиш под гас зошто ќе угаси. Како и да е треба мајстор да го прегледа и да го доведе во ред инаку мака ќе мачиш и ти и тој. Се надевам дека проф. др. мр. пр Бузуки ќе ми даде една преодна оцена за трудов;)
да да, точно е сево ова. Ти задивудам на знаењево :D:D:D:D:D:p:p
Ќе го посетам матичниот лекар за ова :D