мал проблем околу гаснење

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од DACIA, 20 Aug 2017.

  1. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    29
    Допаѓања:
    4
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Имам мал проблем со скутерот. Зошто морам да го држам под туража околу 1 мин после ладен старт, инаку гасне? После нема проблем.
    Како може да се среде проблемов
     
  2. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.434
    Допаѓања:
    726
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Што му чепкаше па почна тоа да го прави???
     
  3. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    29
    Допаѓања:
    4
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Тука не се разбирам и не чепкам.
    Од порано вака ми прае.
    Некогаш гасни некогаш не.
    Само која е причинава што вака прави. Не му оди бензин или што
     
  4. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.434
    Допаѓања:
    726
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Очигледно му треба темелно сервисирање, нешто може преку рекла - казала ама некои работи мора "ќључ у руке".
     
  5. Trninka

    Trninka Домаќин

    Член од:
    4 Nov 2014
    Мислења:
    471
    Допаѓања:
    356
    Трофеи:
    63
    Професија:
    System Engineer
    Локација:
    Skopje
    Мотор:
    Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
    Не му работи саухот.
     
  6. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    29
    Допаѓања:
    4
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    тоа значи дека треба нов саух или нов карбуратор?
    и колку би ме чинело?
    значи вака. Прв старт не гаси. Да го повозам 7-8 км, да го оставам 30 мин да излади ќе гаси.... И морам да го држам под туража околу 1мин
     
  7. Trninka

    Trninka Домаќин

    Член од:
    4 Nov 2014
    Мислења:
    471
    Допаѓања:
    356
    Трофеи:
    63
    Професија:
    System Engineer
    Локација:
    Skopje
    Мотор:
    Kymco Agility 4T 80cc NCY kit
    Ова објаснување е скроз различно од првиот пост. Ве молам во иднина проблемите да ги објаснувате какви што се, а не за истиот проблем два различни описи.

    Не знам што му е на моторот, однеси го на сервис.
     
  8. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.434
    Допаѓања:
    726
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ако саухот после едена минута работа на моторот ПО ЛАДЕН СТАРТ е топол кон вруќ значи функционира, ако е ладен тогаш НЕ. Тоа што моторот после возење и повторно палење треба да го држиш под гас и при тоа ЧАДИ И ТРОКИРА е знак дека при стоењето карбураторот прелива и ти го полни картерот со бензин. Се додека моторот не го согори вишокот мораш да го држиш под гас зошто ќе угаси. Како и да е треба мајстор да го прегледа и да го доведе во ред инаку мака ќе мачиш и ти и тој. Се надевам дека проф. др. мр. пр Бузуки ќе ми даде една преодна оцена за трудов;)
     
    На nikola_bb му/ѝ се допаѓа ова.
  9. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    29
    Допаѓања:
    4
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    да да, точно е сево ова. Ти задивудам на знаењево :D:D:D:D:D:p:p
    Ќе го посетам матичниот лекар за ова :D
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.

Разгласи за форумот