Лагер на блок за Гилера Нексус 250

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#1
Вака, имам да поставам неколку прашања до поискусните членови, па се надевам дека ќе дознаам некои корисни информации. :)
Проблемот започна пред некој месец кога почна скутерот да дава некој звук кој со тек на време се беше погласен. Утврдив дека има луфте на радилицата и иако немаше тука, нарачав од Германија, ја наместивме и моторот работеше како нов. После кратко време почна да дава поинаков звук, како да фрчи во натре и бидејќи го извадивме каишот, звукот пак го имаше и со тоа утврдивме дека не е преносот. Ги сменивме ролагерот и двете ланчиња за уљето и брегастата и проблемот не се реши. Сега гледам дека можно е да е оштетен лагерот на блокот, а како што прашував таков лагер не се продава посебно, туку одел со блокот.
Ме интересира дали некој имал ваков проблем, дали треба поради еден лагер да барам цел блок, за секој случај дали знаете некој да има ваков растурен скутер за делови кај нас во Македонија??
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#2
Вака, имам да поставам неколку прашања до поискусните членови, па се надевам дека ќе дознаам некои корисни информации. :)
Проблемот започна пред некој месец кога почна скутерот да дава некој звук кој со тек на време се беше погласен. Утврдив дека има луфте на радилицата и иако немаше тука, нарачав од Германија, ја наместивме и моторот работеше како нов. После кратко време почна да дава поинаков звук, како да фрчи во натре и бидејќи го извадивме каишот, звукот пак го имаше и со тоа утврдивме дека не е преносот. Ги сменивме ролагерот и двете ланчиња за уљето и брегастата и проблемот не се реши. Сега гледам дека можно е да е оштетен лагерот на блокот, а како што прашував таков лагер не се продава посебно, туку одел со блокот.
Ме интересира дали некој имал ваков проблем, дали треба поради еден лагер да барам цел блок, за секој случај дали знаете некој да има ваков растурен скутер за делови кај нас во Македонија??
Тоа е најслабата карика на тие машини, прво страдаат лежечите површини на радилцата и ако не се смени на време одат курбан и лежаите на блокот. Е сега, регуларно специјали не постојат НО, има фраери кои изработуваат нови, трнуваат, набиваат. Егализација на радилицара не е проблем ама лежаите СЕ. Блоковите одат во пар инаку решението е мнооогу краткотрајно.
 
Допаѓања: Coki

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#3
Фала ти за брзиот одговор. Е сега ништо друго не ми преостанува освен да ги контактирам тие што се бават со тоа, да се консултирам со нив. Па да ми препорачате некој што познавате или знаете како да ги најдам??
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#4
Фала ти за брзиот одговор. Е сега ништо друго не ми преостанува освен да ги контактирам тие што се бават со тоа, да се консултирам со нив. Па да ми препорачате некој што познавате или знаете како да ги најдам??
Од Скопје ли си???
 
Допаѓања: Coki

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#5
Од Велес сум, ама не е проблем ако се од Скопје.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#6
Од Велес сум, ама не е проблем ако се од Скопје.
Јас за радилици и хилзнување на 4Т го препорачувам ЕФТО(спроти хотел Континентал). Треба да направиш муабет, да му објасниш, да се договориш. Ако "падне карта" машината ѕвечка и диференцијал се, само блоковите и работилката.
 
Last edited:
Допаѓања: Coki

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#7
А имаш ли телефон од него, како да го контактирам?
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#8
А имаш ли телефон од него, како да го контактирам?
Само приватен а тој не е за давање, пробај види ги сите можности, јас би ти го средил ама знам дека ти се брза, затоа се ставам себе како последна можност:)
Во секој случај се прави и функционира, пробано и применето.
 
Допаѓања: Coki

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#9
Барав по нет ама контакт никаде не најдов, беше само спомнат на друг форум и толку. Што предлагаш ти, мене ми треба прво да се консултирам со него и да ми каже дали бива, а во меѓувреме најдов и цела машина, што реално е поскапа варијанта, па да знам на што сум.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#10
Барав по нет ама контакт никаде не најдов, беше само спомнат на друг форум и толку. Што предлагаш ти, мене ми треба прво да се консултирам со него и да ми каже дали бива, а во меѓувреме најдов и цела машина, што реално е поскапа варијанта, па да знам на што сум.
Најчесто другата машина е мачка у вреќа или ако сакаш БЕТЕР од оригиналот.
 

nikola_bb

Активен член
Мотор
Regal Raptor 350 spt
#11
Барав по нет ама контакт никаде не најдов, беше само спомнат на друг форум и толку. Што предлагаш ти, мене ми треба прво да се консултирам со него и да ми каже дали бива, а во меѓувреме најдов и цела машина, што реално е поскапа варијанта, па да знам на што сум.
Neznam kako ocekuvas za takov problem nekoj po telefon da ti kaze. Toa bez viduvanje merenje itn itn nw biva

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk
 

Coki

Нов член
Мотор
Gilera Nexus 250
#12
Знам дека треба да се види и провери, затоа првично барав телефон за да стапам во контакт, оти до сега не сум имал ваква потреба.
 
Мотор
PIAGGIO X8
#13
Вака, имам да поставам неколку прашања до поискусните членови, па се надевам дека ќе дознаам некои корисни информации. :)
Проблемот започна пред некој месец кога почна скутерот да дава некој звук кој со тек на време се беше погласен. Утврдив дека има луфте на радилицата и иако немаше тука, нарачав од Германија, ја наместивме и моторот работеше како нов. После кратко време почна да дава поинаков звук, како да фрчи во натре и бидејќи го извадивме каишот, звукот пак го имаше и со тоа утврдивме дека не е преносот. Ги сменивме ролагерот и двете ланчиња за уљето и брегастата и проблемот не се реши. Сега гледам дека можно е да е оштетен лагерот на блокот, а како што прашував таков лагер не се продава посебно, туку одел со блокот.
Ме интересира дали некој имал ваков проблем, дали треба поради еден лагер да барам цел блок, за секој случај дали знаете некој да има ваков растурен скутер за делови кај нас во Македонија??
Jas go imam istiot problem na PIAGGIO X8 200cc se pocna so palenje na sijalickata za maslo koga ke zagree i cuden zvuk od masinata...bev kaj djani mi rece lagerite na radilica a tie bile vo blokot pa sakav da prasam dali ti go resi problemot...kade i kolku te cinese ako ne e tajna da znam dali vredi da se pravi so ogled na toa deka e postar skuter...pozdra bilo koj moze da pomogne
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#14
Решение има ама пошто ние како нација СЕ ЗНАЕМЕ а БРКНУВАЊЕТО ВО ЏЕБ ни е исто "јака страна" затоа најдобро е да си набавиш нови блокови кои се цирка 700€. А можеш и вообичаената финта - продај па друг да му ја мисли, па он ќе продаде, па трет и така после неколку "истрчани круга" ќе го купи некој за три тегли ајвар или ќе го добие у некоја компензација.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#15
Решение има ама пошто ние како нација СЕ ЗНАЕМЕ а БРКНУВАЊЕТО ВО ЏЕБ ни е исто "јака страна" затоа најдобро е да си набавиш нови блокови кои се цирка 700€. А можеш и вообичаената финта - продај па друг да му ја мисли, па он ќе продаде, па трет и така после неколку "истрчани круга" ќе го купи некој за три тегли ајвар или ќе го добие у некоја компензација.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
ПС. Џани што не ти го направи?

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
PIAGGIO X8
#16
Решение има ама пошто ние како нација СЕ ЗНАЕМЕ а БРКНУВАЊЕТО ВО ЏЕБ ни е исто "јака страна" затоа најдобро е да си набавиш нови блокови кои се цирка 700€. А можеш и вообичаената финта - продај па друг да му ја мисли, па он ќе продаде, па трет и така после неколку "истрчани круга" ќе го купи некој за три тегли ајвар или ќе го добие у некоја компензација.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
Во право си...можеш ли малку поконкретно да ми објасниш доколку ги сменам двата блока како што викаш што всушност менувам лаил сум околу механика малку...кога го менував маслото внатре излегоа шпонови незнам од што веројатно е нешто со ова поврзано...спомна 700евра искрено спремен сум да ги дадам ако знам дека после тоа нема да има никаков проблем барем околу ова и дали имаш човек некој што би го сработил ова и би стоел позади сработеното...моторот како мотор си е одличен ако го направам да рачунам дека барем следните 10 до 15 илјади да немам проблем околу машината....ти благодарам
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#17
Во право си...можеш ли малку поконкретно да ми објасниш доколку ги сменам двата блока како што викаш што всушност менувам лаил сум околу механика малку...кога го менував маслото внатре излегоа шпонови незнам од што веројатно е нешто со ова поврзано...спомна 700евра искрено спремен сум да ги дадам ако знам дека после тоа нема да има никаков проблем барем околу ова и дали имаш човек некој што би го сработил ова и би стоел позади сработеното...моторот како мотор си е одличен ако го направам да рачунам дека барем следните 10 до 15 илјади да немам проблем околу машината....ти благодарам
Купувањето блокови беше САРКАЗАМ од моја страна, решение има и е долготрајно ако сите машински постапки бидат запазени. Би те коштало пола(горе долу) од цената на нови блокови. Но нагласувам ако се се тера по ред - ништо преку ред.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#18
Последниот пат 200€ ме коштаа мајсторите и 100€ земав јас за да измерам се дадам инструкции на мајсторите, расклопам и склопам се до штраф. Оваа работа е комбинација и предизвик а јас сум за тоа цар, рр то е симболика за целото идејно решение кое е мој изум. Сите четири Пјаџовци и едно Кавасаки Вулкан каи кои сум го применил ова сеуште работат одлично и немаат проблем.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#19
За 10-15000 ич не правам муабет, има да тера како да си го купил сега САМО ако слушаш совети и применуваш, а зад секоја своја работа стојам без разлика дали е менување масло или ремонт.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#20
Шпоновите се веќе сериозен знак дека моторот треба да го паркираш и да не го возиш.

Sent from my NOKIA-3310 using Patlak