Избор на Мотор за преработка

vige

Активен член
Мотор
Honda CBR
Клуб
/
#1
Здраво друштво,
Ај сега да ве видам кој има искуство со чести мотори со карбуратори произведени во деведесетите.
Имам знаење, живци, простор, алат и мерак....време немам којзнае колку, ама не брзам никаде, и онака намерата ми е да си направам играчка, не производ за секојдневна употреба.
Ми треба основа, т.е. мотор кој е згоден за прераборка во кафе рејсер или недефиниран нејкед, можда и ретро спорт. Ја би сакал да имам во раце воздушно ладена машина со два цилиндри (Дукати или Гуци), ама тоа е скоро невозможно да се најде за малку пари, а и достапноста на делови е Јадна. Значи тоа што може да се најде овде за малку пари и во некаква разумна состојба, а произведено во доволен тираж за да има делови, најверојатно ќе биде јапонски реден четирицилиндраш и тоа водено ладен.
Може и тоа да биде добра основа, но повеќе би сакал дури и Јапански двоцилиндраш во V конфигурација, што го сведува изборот на Suzuki SV. Не знам што има паралелни твинови што се издржливи и чести. Не ме интересураат многу високи перформанси, ниту имам намера да ја фризирам машината подалеку од издув и филтер за ваздух.
Дајте некоја идеја, па макар и со 4 цилиндра, за машина која што има добра историја на трајност и достапност на делови.
Секако сакам да биде ѓубре ефтина, под 1000 евра, што значи дека ќе биде стар 15-20 години. Немам намера да рставрирам туку да преправам. Кроко ти си најповикан да кажеш кој машини се издржливи и лесни за одржавање..
 

FilipS.

Нов член
Мотор
Seuste nemam :)
Клуб
trudni glufci
#2
Бидејќи нашиов пазар нема многу избор (ако бидеш трпелив може ќе наидеш на нешто што посакуваш, ама...). Еве моја препорака, Yamaha XJ 650 (со кардан). Ги има во доволен број кај нас за да најдеш делови, има многу потенцијал за cafe racer од сликите од нет што ги имам гледано, нема да се зафркаваш со ленец ако ништо друго и на крај краева јапанска машина е, мора да трпи :D ... Доколку си заинтересиран за едно у таква состојба што треба да се работи, побарај ги Urnek Customs, они мислам имаат да ти понудат едно (кога ги прашував за мене ми понудија такво, ама голема машина ке ми биде ко за почетник)... За квалитетот на моторот некое review на нет може да разгледаш, може и ќе ти помогне во одлуката :)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#3
Здраво друштво,
Ај сега да ве видам кој има искуство со чести мотори со карбуратори произведени во деведесетите.
Имам знаење, живци, простор, алат и мерак....време немам којзнае колку, ама не брзам никаде, и онака намерата ми е да си направам играчка, не производ за секојдневна употреба.
Ми треба основа, т.е. мотор кој е згоден за прераборка во кафе рејсер или недефиниран нејкед, можда и ретро спорт. Ја би сакал да имам во раце воздушно ладена машина со два цилиндри (Дукати или Гуци), ама тоа е скоро невозможно да се најде за малку пари, а и достапноста на делови е Јадна. Значи тоа што може да се најде овде за малку пари и во некаква разумна состојба, а произведено во доволен тираж за да има делови, најверојатно ќе биде јапонски реден четирицилиндраш и тоа водено ладен.
Може и тоа да биде добра основа, но повеќе би сакал дури и Јапански двоцилиндраш во V конфигурација, што го сведува изборот на Suzuki SV. Не знам што има паралелни твинови што се издржливи и чести. Не ме интересураат многу високи перформанси, ниту имам намера да ја фризирам машината подалеку од издув и филтер за ваздух.
Дајте некоја идеја, па макар и со 4 цилиндра, за машина која што има добра историја на трајност и достапност на делови.
Секако сакам да биде ѓубре ефтина, под 1000 евра, што значи дека ќе биде стар 15-20 години. Немам намера да рставрирам туку да преправам. Кроко ти си најповикан да кажеш кој машини се издржливи и лесни за одржавање..
Пошто мене ме повикуваш ајде, од камен да е Хонда да е како прва опција, како втора Сузуки GSX ... F или таканаречени УЉАРИ а после Јамаха. Кавасакиња од тие што ги поштуем нема саглам у МК. Освен она што е ЗАРОБЕНО кај ZUTYот;)
 
Допаѓања: vige

Zuty

Активен член
Мотор
GPZ1100, TDM900
Клуб
JOK
#4
Бараш совет ...добијеш! Еден цилиндар постаро ендуро од јапонската четворка...лесен за одржување, има делови, лесен за кастомизација 500 до 650 кубика и сосема доволен за нашите патишта...ионака кафе рејсер или кастом не е за поголеми тури....башка малку ќе троши(релативно) воздушно ладење нормално..поубави се машините! Од големите 4-цилиндраши бегај скапи за одржување не кочат ако немаш ептен нова и за него гума-нема ефтина а кочници има како за југо(сигурен сум дека нема да ги реставрираш кочниците што би те чинело околу 150-200евра без дискови! а дисковите му се сигурно за менување-многу брзо ќе научиш што значи да ти блокира предна кочница кога најмногу ти требаo_O) а ако сакаш ендуро гуми да му ставиш(поради изглед) ќе оди како пијан јапонец од 250кила...ем се дрнкани уште на времето(мислеле дека се спортски мотори може и беа пред 35 години но тогаш наголемата кубикажа не значеше најбрза класа! башка сите ги имаат горено по мото собири...демек уљара е ништо не му е ...:eek:) 1000кубика па и роскоп да е никој не ти дава без пари а ако е сочуван,среден и не продувава..под 2000е-2500е не ни помислувај дека ќе најдеш ...кај нас тие мотори се донесени релативно касно после 10-15 години возење то ест дури во почеток на 90тиве или покасно..нека не те лажат големи машини на ново земени кај нас во 80тите немало( на прсти се броеле во цела МК возени од децата на комунизмот o_O)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#5
Бараш совет ...добијеш! Еден цилиндар постаро ендуро од јапонската четворка...лесен за одржување, има делови, лесен за кастомизација 500 до 650 кубика и сосема доволен за нашите патишта...ионака кафе рејсер или кастом не е за поголеми тури....башка малку ќе троши(релативно) воздушно ладење нормално..поубави се машините! Од големите 4-цилиндраши бегај скапи за одржување не кочат ако немаш ептен нова и за него гума-нема ефтина а кочници има како за југо(сигурен сум дека нема да ги реставрираш кочниците што би те чинело околу 150-200евра без дискови! а дисковите му се сигурно за менување-многу брзо ќе научиш што значи да ти блокира предна кочница кога најмногу ти требаo_O) а ако сакаш ендуро гуми да му ставиш(поради изглед) ќе оди како пијан јапонец од 250кила...ем се дрнкани уште на времето(мислеле дека се спортски мотори може и беа пред 35 години но тогаш наголемата кубикажа не значеше најбрза класа! башка сите ги имаат горено по мото собири...демек уљара е ништо не му е ...:eek:) 1000кубика па и роскоп да е никој не ти дава без пари а ако е сочуван,среден и не продувава..под 2000е-2500е не ни помислувај дека ќе најдеш ...кај нас тие мотори се донесени релативно касно после 10-15 години возење то ест дури во почеток на 90тиве или покасно..нека не те лажат големи машини на ново земени кај нас во 80тите немало( на прсти се броеле во цела МК возени од децата на комунизмот o_O)
Ти земи а за делови јас ти гарантирам од пиле млеко:)
 
Допаѓања: vige

FilipS.

Нов член
Мотор
Seuste nemam :)
Клуб
trudni glufci
#10
Gledam ima golemi poznavaci na forumov i lugje sto sigurno imaat pojse vrski so moto drustvata na nasive prostori :) Bi ja iskoristil temava da ne otvaram nova, bidejki sum potraga po moj prv motor, i toa nesto kako sto Zuty spomna, nekoe postaro enduro sto ke bide udobno za vozenje i spremno za razliciti tereni (da bide do 25kw)...dali imate da preporacate nesto sto bi go teral kako proekt, vo polosa sostojba za da bide sto poevtino za zimanje (moze ova ne mi e pametno, ama budzetot e ogranicen).... Bilo kakov odgovor i sovet bi bil dobrodojden.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#12
Gledam ima golemi poznavaci na forumov i lugje sto sigurno imaat pojse vrski so moto drustvata na nasive prostori :) Bi ja iskoristil temava da ne otvaram nova, bidejki sum potraga po moj prv motor, i toa nesto kako sto Zuty spomna, nekoe postaro enduro sto ke bide udobno za vozenje i spremno za razliciti tereni (da bide do 25kw)...dali imate da preporacate nesto sto bi go teral kako proekt, vo polosa sostojba za da bide sto poevtino za zimanje (moze ova ne mi e pametno, ama budzetot e ogranicen).... Bilo kakov odgovor i sovet bi bil dobrodojden.
Suzuki DR....
 
Допаѓања: vige
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#14
такви се 2 vo МК така да е евтино никој не му требаат ;) ..незнам дали пасираат на В-стром 1000 евентуално..
Би можела да се упасува, иако исправен TL за мене е драгоцен камен во споредба со VStrom.
 
Допаѓања: vige

vige

Активен член
Мотор
Honda CBR
Клуб
/
#15
Фала за советите, секако не мислев ништо поголемо од 650 кубика. Инаку Жути кај ти текна за ендуро? Такви има колку сакаш, а вистина се едноставни и имаат многу простор за маневри (големи се). Воопшто не ги ставив на памет, мада можда инжињер Кроко е во право...за скремблер со 1 цилиндар:)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#16
Фала за советите, секако не мислев ништо поголемо од 650 кубика. Инаку Жути кај ти текна за ендуро? Такви има колку сакаш, а вистина се едноставни и имаат многу простор за маневри (големи се). Воопшто не ги ставив на памет, мада можда инжињер Кроко е во право...за скремблер со 1 цилиндар:)
Ендуро е бајка за скремблер, греота да го упропастуваш. Кафе Рејсер е веќе друга приказна, може и да ЛИЧИ и да има солидни ВОЗНИ својства.