губи сила

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#1
Имам едно прашање.
Зошто скутерчево мое кога не е загреано е многу постартно и побрзо него откако ќе загрее(достигне работна температура).
Некако како да губи сила кога ќе качи одредена температура т.е работната по неколку изминати километри.
И многу почна да брчи. Сугурно вади околу 110-120 DB. Чаре?
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#3
Имам едно прашање.
Зошто скутерчево мое кога не е загреано е многу постартно и побрзо него откако ќе загрее(достигне работна температура).
Некако како да губи сила кога ќе качи одредена температура т.е работната по неколку изминати километри.
И многу почна да брчи. Сугурно вади околу 110-120 DB. Чаре?
Сиромашна смеса друже, додека саухот е вклучен доволно му е ама кога ќе исклучи многу воздух:)
Вака "еден спрема око".
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#5
А тоа за брчењето, провери да не ти паднал некој штраф од спојот меѓу цилиндарот и граната, изгорел дихтунг можда, да не си го заглибил некаде па си го искривил и не лежи добро и сл.
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#8
Претпоставував дњка се зборува за 2Т. И исход???
Од дамна ништо му се нема сменето , еве сега почнав да го проверувам. Сменив каиш, наредно е вариатор понатаки ќе видиме.
Што мислиш вака од голо око?
Падната му е компресијата, може да е до тоа?
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#9
Од дамна ништо му се нема сменето , еве сега почнав да го проверувам. Сменив каиш, наредно е вариатор понатаки ќе видиме.
Што мислиш вака од голо око?
Падната му е компресијата, може да е до тоа?
Може, мотор со ниска компресија бара повеќе гориво за да функционира ко што треба.
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#10
Но, мотор кога губи компресија звукот од ауспух се стишува губи продрност а не ко што кажуваш ти. Чудно.
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#11
С
Но, мотор кога губи компресија звукот од ауспух се стишува губи продрност а не ко што кажуваш ти. Чудно.
Треба да се отвори па да се види што е... Иначе кога ќе го повозам 5-6 мин се осеќа, ја губи 20-25 % од силата.
За кревање на компресија треба цел кит да се стави или може да се помиме со нешто помало како едно клипче ?
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#12
С


Треба да се отвори па да се види што е... Иначе кога ќе го повозам 5-6 мин се осеќа, ја губи 20-25 % од силата.
За кревање на компресија треба цел кит да се стави или може да се помиме со нешто помало како едно клипче ?
Може само со клип и бушење, само зависи што клип и колку добро ќе избушат. Ако ауспухот е тапа и новото решение ќе иде јабана за кратко време. Инаку патем од каде знаеш дека компресија е тапа???
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#13
Може само со клип и бушење, само зависи што клип и колку добро ќе избушат. Ако ауспухот е тапа и новото решение ќе иде јабана за кратко време. Инаку патем од каде знаеш дека компресија е тапа???
Мајсторов мој рече дека му е падната компресија. Да не го возам 2-3 дена 10 мин треба да го верглаш па да запали.
А за аусплухот што знам, технигас е и доста време е возен
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#14
Мајсторов мој рече дека му е падната компресија. Да не го возам 2-3 дена 10 мин треба да го верглаш па да запали.
А за аусплухот што знам, технигас е и доста време е возен
Технигас е ѓубре, првиот знак дека компресијата е слаба ако моторот не пали на алансер а на курбла од прва(кога е ладен) и тоа секој ден односно секое прво палење. Инаку од каде си???
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#15
Технигас е ѓубре, првиот знак дека компресијата е слаба ако моторот не пали на алансер а на курбла од прва(кога е ладен) и тоа секој ден односно секое прво палење. Инаку од каде си???
Друже реално моторов секогаш различно се однесува. Денеска го возев, па ќе ти кажам дали утре ќе запали на прва на тастер. А верувам ќе запали.
А да го оставам повеќе од 2-3 дена мука е да се пали. А курбла немам и таа си иба мајката
Иначе одамна ништо му немаме сменето ниту филтер за воздух, старио мој ставил свеќица од томосо :D
Технигас убав звук ми вади но ме разочара со квалитет. Од две страни чади.
Од овде.
http://imgur.com/a/f4EQL
 
Last edited:
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#16
Друже реално моторов секогаш различно се однесува. Денеска го возев, па ќе ти кажам дали утре ќе запали на прва на тастер. А верувам ќе запали.
А да го оставам повеќе од 2-3 дена мука е да се пали. А курбла немам и таа си иба мајката
Иначе одамна ништо му немаме сменето ниту филтер за воздух, старио мој ставил свеќица од томосо :D
Технигас убав звук ми вади но ме разочара со квалитет. Од две страни чади.
Од овде.
http://imgur.com/a/f4EQL
Извади пригушивачот со трите штрафови, разглоби исчисти отпуши ако е запушен. Во него има стаклена волна, нацицана е со уље и не пригушува, извади тоа и замени со мрежи за стругање тенџериња, ја има истата улога и не упива толку уље. Ако ова го направиш успешно ќе почуствуваш голема разлика и во палење и во звук и во одење:)
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#17
А курблата што си "еба мамата" а не се прави???Се се прави освен ако блокот ти е пукнат, во тој случај најчесто треба нов.
 

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#18
Го потпрев на една ногора моторче и се лизна и курблата се скрши.
Утре ќе го ѕирнам аусплухот.
А те глеам постар чоек си а и се разбираш од постовиве што ги пишуваш.
Што да му сменам на моторчево освен каиш и варијатор? Нешто поекономично да поминам, не планирам на трки да одам. Според дисплејот има 17000 км. А и потрошувачкава ми се накачи бајги. Како да возам цело време со отворен саух. Или друго чаре?
 
Мотор
SACHS mad ass 50
Клуб
ne sum vo nieden
#19
Го потпрев на една ногора моторче и се лизна и курблата се скрши.
Утре ќе го ѕирнам аусплухот.
А те глеам постар чоек си а и се разбираш од постовиве што ги пишуваш.
Што да му сменам на моторчево освен каиш и варијатор? Нешто поекономично да поминам, не планирам на трки да одам. Според дисплејот има 17000 км. А и потрошувачкава ми се накачи бајги. Како да возам цело време со отворен саух. Или друго чаре?
Јас сум ти друже 40 години на мотори и под моторите, практично ми е се јасно иако сеуште учам читам и никогаш од знаење не е доста. Што да смениш: варијатор со 4,5 грамски ролни, кајш по димензија POWERLINK, бели федери на ламелата и се да биде прописно наместено на претходно темелно исчистена\ издувана средина без ѓубре, прашина и то:)
Само тоа не е се, зависи колку е моторот запуштен, 17000 км не е многу ама........
 
Last edited:

DACIA

Нов член
Мотор
BT49QT-28 2T 2009
#20
@Danilo Stankovik - KROKO
Го исчистив резервоарот плус филтерот за бензин, и му ставив таква мрежа на аусплухот ми се допадна новиот звук
Стартен е на полна гас, но има "мртви периоди" да речеме после 10 кмх за да стигне 25 кмх му треба време а после забрзува солидно. Што мислиш?
Ваљда варијаторот? Пошто имам само 4 ролни(така наместил предходниот шеф).
И невидов дека темава сум ја сместил во Мотори хаха