губи сила

Дискусија во форумот 'Сервис' започната од DACIA, 4 Aug 2017.

  1. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Имам едно прашање.
    Зошто скутерчево мое кога не е загреано е многу постартно и побрзо него откако ќе загрее(достигне работна температура).
    Некако како да губи сила кога ќе качи одредена температура т.е работната по неколку изминати километри.
    И многу почна да брчи. Сугурно вади околу 110-120 DB. Чаре?
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  2. Pane24

    Pane24 Нов член

    Член од:
    20 Jun 2017
    Мислења:
    9
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    Ranger 150cc
    Клуб:
    Motors
    Филтерот за воздух го смени ли ?
     
  3. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Сиромашна смеса друже, додека саухот е вклучен доволно му е ама кога ќе исклучи многу воздух:)
    Вака "еден спрема око".
     
  4. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Инаку 2 или 4Т???
     
  5. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    А тоа за брчењето, провери да не ти паднал некој штраф од спојот меѓу цилиндарот и граната, изгорел дихтунг можда, да не си го заглибил некаде па си го искривил и не лежи добро и сл.
     
  6. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    баотиан 50 цц 2т..
     
  7. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Претпоставував дека се зборува за 2Т. И исход???
     
    Last edited: 9 Aug 2017
  8. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Од дамна ништо му се нема сменето , еве сега почнав да го проверувам. Сменив каиш, наредно е вариатор понатаки ќе видиме.
    Што мислиш вака од голо око?
    Падната му е компресијата, може да е до тоа?
     
  9. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Може, мотор со ниска компресија бара повеќе гориво за да функционира ко што треба.
     
  10. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Но, мотор кога губи компресија звукот од ауспух се стишува губи продрност а не ко што кажуваш ти. Чудно.
     
  11. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    С
    Треба да се отвори па да се види што е... Иначе кога ќе го повозам 5-6 мин се осеќа, ја губи 20-25 % од силата.
    За кревање на компресија треба цел кит да се стави или може да се помиме со нешто помало како едно клипче ?
     
  12. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Може само со клип и бушење, само зависи што клип и колку добро ќе избушат. Ако ауспухот е тапа и новото решение ќе иде јабана за кратко време. Инаку патем од каде знаеш дека компресија е тапа???
     
  13. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Мајсторов мој рече дека му е падната компресија. Да не го возам 2-3 дена 10 мин треба да го верглаш па да запали.
    А за аусплухот што знам, технигас е и доста време е возен
     
  14. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Технигас е ѓубре, првиот знак дека компресијата е слаба ако моторот не пали на алансер а на курбла од прва(кога е ладен) и тоа секој ден односно секое прво палење. Инаку од каде си???
     
  15. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Друже реално моторов секогаш различно се однесува. Денеска го возев, па ќе ти кажам дали утре ќе запали на прва на тастер. А верувам ќе запали.
    А да го оставам повеќе од 2-3 дена мука е да се пали. А курбла немам и таа си иба мајката
    Иначе одамна ништо му немаме сменето ниту филтер за воздух, старио мој ставил свеќица од томосо :D
    Технигас убав звук ми вади но ме разочара со квалитет. Од две страни чади.
    Од овде.
    http://imgur.com/a/f4EQL
     
    Last edited: 10 Aug 2017
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  16. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Извади пригушивачот со трите штрафови, разглоби исчисти отпуши ако е запушен. Во него има стаклена волна, нацицана е со уље и не пригушува, извади тоа и замени со мрежи за стругање тенџериња, ја има истата улога и не упива толку уље. Ако ова го направиш успешно ќе почуствуваш голема разлика и во палење и во звук и во одење:)
     
  17. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    А курблата што си "еба мамата" а не се прави???Се се прави освен ако блокот ти е пукнат, во тој случај најчесто треба нов.
     
  18. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    Го потпрев на една ногора моторче и се лизна и курблата се скрши.
    Утре ќе го ѕирнам аусплухот.
    А те глеам постар чоек си а и се разбираш од постовиве што ги пишуваш.
    Што да му сменам на моторчево освен каиш и варијатор? Нешто поекономично да поминам, не планирам на трки да одам. Според дисплејот има 17000 км. А и потрошувачкава ми се накачи бајги. Како да возам цело време со отворен саух. Или друго чаре?
     
  19. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.381
    Допаѓања:
    707
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Јас сум ти друже 40 години на мотори и под моторите, практично ми е се јасно иако сеуште учам читам и никогаш од знаење не е доста. Што да смениш: варијатор со 4,5 грамски ролни, кајш по димензија POWERLINK, бели федери на ламелата и се да биде прописно наместено на претходно темелно исчистена\ издувана средина без ѓубре, прашина и то:)
    Само тоа не е се, зависи колку е моторот запуштен, 17000 км не е многу ама........
     
    Last edited: 10 Aug 2017
    На milanamd2000 му/ѝ се допаѓа ова.
  20. DACIA

    DACIA Нов член

    Член од:
    4 Aug 2017
    Мислења:
    13
    Допаѓања:
    3
    Трофеи:
    3
    Мотор:
    BT49QT-28 2T 2009
    @Danilo Stankovik - KROKO
    Го исчистив резервоарот плус филтерот за бензин, и му ставив таква мрежа на аусплухот ми се допадна новиот звук
    Стартен е на полна гас, но има "мртви периоди" да речеме после 10 кмх за да стигне 25 кмх му треба време а после забрзува солидно. Што мислиш?
    Ваљда варијаторот? Пошто имам само 4 ролни(така наместил предходниот шеф).
    И невидов дека темава сум ја сместил во Мотори хаха
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.

Разгласи за форумот