Full kit skuteri da ili ne? Prednosti i mani? Mislenje za najdobar kit za niz grad?

Дискусија во форумот 'Слики и видеа' започната од Boomer, 29 Jul 2017.

  1. Boomer

    Boomer Нов член

    Член од:
    4 Nov 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    8
    Трофеи:
    3
    Aprilia,Yamaha,Gilera,Peugeot...

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
     
  2. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.445
    Допаѓања:
    730
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Од наведените Јамаха, Априлија па Џилера ако збориме за 2Т. А за фул кит не разбирам што те интересира.
     
  3. Boomer

    Boomer Нов член

    Член од:
    4 Nov 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    8
    Трофеи:
    3
    Pa koj kit bi go preporacale za niz grad dali stage 6 dali mhr ili nesto sosema treto... konkretno za piaggio masina potocno za Aprilia. Sto sve spaga pod full kit koi delovi treba da se smenat za motorot stvarno da bide full kit? I sum sluslnal muabeti deka kitot trael od 10 do 15 000 km. Dali e vistina toa ili se rekla kazala muabeti i dali se namaluva vekot na skuterot od koga ke stavis kit? Mnogu prasanja vo eden post ali ako ima odgovor nekoj moze da odgovori na nekoe barem inaku da se raboti za 2t masini zaboraviv da napomenam toa.

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
     
  4. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.445
    Допаѓања:
    730
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Абе јас имам сосем поинакви гледишта кон работите, сакам рационалност и не се сожувам со непотребно фрлање пари колку и некој да ги има. Кит ФИРМА кошта преку 23000 денари и не е неуништив иако е скап. Мала грешка и срце ќе те боли, затоа преферирам кит NO NAME ама треба да го претвориш во NAME, а тоа е мајсторска работа и некако многу долга лекција за на форум. Во секој случај за некои 60€ може да се припреми - клип цилиндар глава и дихтунзи 47ца и да си бркаат работа одлично одлично. И да се случи нешто нема толку да те боли срце за штетата. Инаку ФУЛ е широк поим, никогаш не е фул и стално има уште нешто да се доправи, зависи од желбите, потребите, итн. Инаку секое појачување го крати векот на машината и од тој факт нема бегање:(
     
    На Boomer му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Boomer

    Boomer Нов член

    Член од:
    4 Nov 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    8
    Трофеи:
    3
    Fala na podetalnoto info :))

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
     
  6. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.445
    Допаѓања:
    730
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Ти ко што разбрав имаш Априлија, си и го вадел ли ауспугот до сега??? image-0-02-04-5b241e8d08b88b777d4c853ef6f0dd8e8ed38b391cb272ef63f83eacba1c188f-V.jpg
    Односно дали си наишол на ваков издув, само на цилиндар со водено ладење нормално???
     
  7. Boomer

    Boomer Нов член

    Член од:
    4 Nov 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    8
    Трофеи:
    3
    Jas imav aprilia i imav leo vince zx-r na nea so stage 6 lamela,malossi multivar varijator,rolni mesavina gianelli so mallosi,malossi kais imav nekoe minimalno podobruvanje vo odnos na zabrzuvanje i krajna ali ne znacitelno i spored mene toa bea frleni pari samo za auspuhot ne mi e krivo od nego bev zadovolen iako kaj nas e zastapen gianelli reverse mnogu ama sakav promena.Inace ne sum naisol na vakov izduv a sve ostanato mi bese standard na motorot: klip,kariki,radilica,karburator a golem merak imam na 50ki iako sea vozam Honda Hornet(mislam ja i ti Kroko imavme pred nekoe vreme diskusija t.e ti mi davase sovet za m4 ili double gun) i planiram da zeam pak aprilia pa da pravam nekoi modifikacii koi sto ne gi napraviv prosliot pat i zatoa go otvoriv samiot post bidejki ne se smetam dovolno strucen sam da odlucam sto ke pravam.

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
     
  8. Boomer

    Boomer Нов член

    Член од:
    4 Nov 2016
    Мислења:
    26
    Допаѓања:
    8
    Трофеи:
    3
    Ova e apriliata nekoj ako ja vozi ili ako ja prodava a e na forumov neka mi pise[​IMG]

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
     
    На Danilo Stankovik - KROKO му/ѝ се допаѓа ова.
  9. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.445
    Допаѓања:
    730
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    Хорнетот е една приказна а скутеринката друга, ја би ти препорачал да си го чуваш него а скутерче како занимација.
     
    kolestepanov and Boomer like this.
  10. Danilo Stankovik - KROKO

    Danilo Stankovik - KROKO Домаќин

    Член од:
    6 Nov 2014
    Мислења:
    1.445
    Допаѓања:
    730
    Трофеи:
    113
    Мотор:
    SACHS mad ass 50
    Клуб:
    ne sum vo nieden
    И тоа Априлијата е фабрички брза, предизвик е некој кинез да спремиш ЅВЕР, па кога ќе ги леташ по улица да плачат од мука:)
     
  11. KaKtus

    KaKtus Нов член

    Член од:
    20 Aug 2017
    Мислења:
    2
    Допаѓања:
    2
    Трофеи:
    3
    Jas bi ti go preporacal Malossi Sport (osnovnata varijanta gusana ne aluminium)

    Imav full kit na mojata Aprilia area51 (Minarelli engine) edna od najbitni raboti e da go smenis i prenosot so sto bi mu izvadil celosni perfomansi i radilica normalno so sto ne bi ja opteretil standardnata

    Kaj mene beshe smeneto slednovo.

    Malossi sport kit gusan ( klip cilinar 47)
    Malossi Radilica
    Prenos
    Karburator 17.5 zasto fabrickiot beshe 12.5
    Lamela i variator malosii
    Auspuh Gianelli shot

    So ovoj setap "vrteshe" 125 od koj 110 beshe realna brzina najvke se oseti razlika na ubrzuvanje i sredna brzina konstatno gi vrtese bez gubenje snaga od pocetok do kraj za toa vreme keifot beshe golem sega ne bi :)
     

Разгласи за форумот