Домашни

Pirelli Diablo Rosso III

Марката Diablo го претставува врвот на брендот Pirelli во индустријата за пневматици за мотоцикли, дознајте повеќе за новиот DIABLO ROSSO III.

Следете нè на:

 

index 1Pirelli DIABLO ROSSO III

Улога и место на пазарот

rosso3 1Марката Diablo го претставува врвот на брендот Pirelli во индустријата за пневматици за мотоцикли. Фамилијата Diablo еволуираше доста брзо од нејзиното прво претставување во 2002 година во одделот „Supersport“ . Сега таа е распространета во голем дел од други сегменти на пазарот.

Diablo зад себе има 13 годишно искуство, технологија и победи на престижни тестови и натпреварувања.

Тие се главен избор на врвните производители на мотоцикли. Сите познати списанија ширум светот го користат производите од Diablo како референца за квалитет. Од оваа богата историја настана и новиот DIABLO ROSSO III.

Шара

rosso3 2Шарата на новиот DIABLO ROSSO III потекнува од добро познатиот и високо ценет натпреварувачки пневматик, DIABLO Supercorsa. Од Pirelli сметаат дека е важно да се задржи карактеристичната шара како израз на конкурентноста. Дизајнот на шарата е доста ефективен за брзо отстранување на водата и со тоа го прави DIABLO ROSSO III исклучително безбеден и квалитетен пневматик за влажни услови. 

Состав

rosso3 3Задната гума е би-компонентна, со профил кој е поделен на 40-20-40%. Страничната компонента која е со високи перформанси покрива 80% од целата гума, останатите 20% кои се во средината на гумата се изработени од компоненти кои ја зголемуваат издржливоста и ја подобруваат стабилноста.

Придобивки

rosso3 4DIABLO ROSSO™ III значително го подобрува управувањето, истовремено нуди зголемени перформанси на мокри услови и поголема издржливост. Гумата нуди конзистентни перформанси во текот на целиот животен циклус.

Новиот профил и компоненти од кои е изработена гумата се од врвна технологија. Иновативната структура, шарата како и самата компонента се изведени директно од фантастичната DIABLO™ Supercorsa.

Во Македонија пневматиците Diablo Rosso III се достапни кај увозникот Скај Мото за цена од 320 евра за сет.

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!