24
Нед, Сеп
Домашни

Новиот Ducati Scrambler пристигна во Скопје

На саемот „EICMA“ во Милано бевме дел од одбрана група која уживаше во италијанската префинетост, стил и начин на живот наречен Ducati Scrambler. Од сега новиот Scrambler е достапен за македонската јавност благодарение на Динамикс, увозникот на Дукати за Македонија.

Следете нè на:

 

scrambler 1Цената на новиот Скремблер се движи од 8600 до 9800 евра

На саемот „EICMA“ во Милано бевме дел од одбрана група која уживаше во италијанската префинетост, стил и начин на живот наречен Ducati Scrambler. Од сега новиот Scrambler е достапен за македонската јавност благодарение на Динамикс, увозникот на Дукати за Македонија.

Новиот Scrambler е достапен во четири варијанти: Scrambler Icon, Urban Enduro, Scrambler Full Throttle и Scrambler Classic со цени кои започнуваат од 8600 до 9800 евра. Се работи за одличен мотор со свој стил и имиџ на кој ретко кој може да одолее, впрочем толку е уникатен што момците од „Moto Journal“ направија одлично видео во кое ги откриваат сите негови аспекти.

За повеќе информации посетете го салонот на Динамикс во Скопје на бул. Рузвелтова, или пак на телефонскиот број 02 307 9304.

 

comments

Би можело да ве интересира

Алекс Ринс ќе носи специјална розева кацига на трката која овој викенд ќе се оддржи во Арагон со цел да ја подигне свеста за ракот на градите. Не само што ќе носи таква боја во текот на викендот, туку Ринс побара и од своите фанови да се вклучат во акцијата и да ги поддржат неговите напори.

Лорис Баз потврди дека ќе се врати во Светскиот Супербајк шампионат во сезоната 2018 откако по три години поминати во премиерната класа во МотоГП го загуби своето место.

Ксавиер Симеон го комплетираше составот за 2018 година откако конечно потврди дека потпишал договор за да му се приклучи на тимот Reale Avintia. 

Викендов се вози 14-та трка од МотоГП шампионатот на патеката Арагон во Шпанија.

По минатогодишната успешна организација на големиот хуманитарен настан „Distinguished Gentleman’s Ride”,Скопје и оваа година ќе биде дел од истиот.

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!